| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006
| gegroet allen! Ik ben een tweede pc in elkaar aan het sleutelen van onderdelen die ik nog heb liggen dankzij upgrades/gewonnen lanspul e.d. Het systeem wordt een P4 2.8 (533 fsb) met een gigje ddr333 waarbij ik een beetje ga spelen met overclocken (ben beginner). Ik zoek voor dit systeem nog een goed moederbord. Het liefst een moederbord waarbij ik de cpu later/binnenkort (als ik mijn andere pc upgrade naar een lekker amd-tje) kan vervangen door de p4 3.0 800fsb (prescott is dat denk ik???) die ik momenteel gebruik in mijn andere pc. (weet niet of dit uberhaupt mogelijk is) Het moederbord mag ongeveer 150 euro kosten en moet in ieder geval dual channel ondersteunen en liefst ook raid. Goede adviezen voor een case van ong 100 euro zijn ook altijd welkom . liefst aluminium met een window/side panel (of hoe heet zo'n ding)bij voorbaat dank! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Welkom op CaseJunkies rvh ![]() Het kan altijd dat je er niet helemaal uitkomt als je wat nieuws wilt kopen, maar in principe zien we dit soort vragen liever niet. Dat is omdat iedereen een andere mening heeft en het uiteindelijk toch jouw pc is, of wordt. Normaal gesproken had ik je topic dus op slot gedaan, ondersteund door onze huisregels. Dat ga ik toch niet doen, je wilt eigenlijk wat ervaringen weten hoe bepaalde moederborden overclocken, en welke moederborden daar het beste voor zijn. Die insteek is wat mij betreft wel degelijk een topic waard, en ik stel voor dat ik je topic verhuis naar de collega's van Cooling en Overclocking, want daar zit net wat meer kennis daarover dan in Hardware Junkies. Wat betreft die behuizing, probeer eerst eens wat op te zoeken, Voor iets meer dan 100 euro zijn veel fraaie kasten te koop. Mijn persoonlijke voorkeur gaat daarin uit naar een Lian Li PC60 (evt. Plus), of een CoolerMaster Stacker. Maar die keuze is dus wel heel persoonlijk, en je kunt wat dat betreft beter zelf kiezen. Zoals ik al zei, voor je vraag over de moederborden verhuis ik je topic richting C&OC ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Ik weet niet of het echt uitmaakt maar als je er nog wat mee wilt gamen zou ik zoeken voor een moederbord dat pci-express ondersteunt er zijn er een paar voor 478 maar die zijn moeilijk te verkijgen. De beste vid kaart voor agp is een 7800gs of x850. Waarvan ik de eerste heb. En zijj kosten al evenveel als vid kaarten voor pci-e die toch wel een stuk beter zijn.
__________________ Voor men specs en pics <A HREF="http://specs.tweak.to/13119" TARGET="_top">look no further |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Advies voor kopen van geheugen. | niruana | Cooling & OC Junkies | 8 | 9-01-2005 03:46 |
| advies voor koeling Athlon en PSU | plieshout | Cooling & OC Junkies | 17 | 1-11-2003 13:49 |
| advies Epox Mobo | sapphire | Hardware Junkies | 19 | 10-05-2003 23:11 |
| mobo advies gevraagd | Hardware Junkies | 22 | 23-01-2003 08:17 | |