| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 maart 2006
| yo, Ben ier nieuw op het forum en ook redelijk nieuw in de wereld van het casemodden en al dat soort stuff! nu had ik graag een WC in mijn nieuwe pc gestoken! wrm? - omdat het beter koelt - het geeft een mooi effect nu was mijn vraag of de zalman reserator 1 een goede WC is al starter (Noob)? Mvg, nick |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hallo WDKBull, Allereerst welkom op Casejunkies! Die Zalman WC waar je het overhebt is een goed setje, ik weet de prijs er niet echt van maar volgens mij is het aardig aan de prijs, je kan ook bijvoorbeeld zoeken naar WC van Asetek. Graag zou ik je nog willen verzoeken om dit te lezen: De policy. En dan met name het ABN en hoofdletters gedeelte. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Dat is een hoop geld natuurlijk. Asetek heeft is een stukje goedkoper, ik kan natuurlijk niet in jouw portomonnee kijken... Je moet maar kijken wat voor WC-set je wilt nemen. Je kun ook zoeken op reviews door middel van Google te gebruiken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zalman Reserator XT WC | Don Zalmrol | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-12-2007 23:11 |
| Reserator 1 | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-02-2007 23:41 |
| Zalman Reserator 1 | PatjeE30 | Cooling & OC Junkies | 71 | 7-05-2004 07:48 |
| Zalman Reserator Waterkoelset | Ice T | News & Review Junkies | 15 | 7-04-2004 09:03 |