| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| DIt de blokjes van mij en van -PartyBoy- ![]() ![]() Links boven 1 vd 2 is voor mij de andere voor PB (Athlon blok) De twee rechts zijn GPU blokjes ![]() en links onder is NB blok ![]() Wordt ut wat? ![]() /edit nog een foto van Athlon CPU blok ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| ze zijn 6 bij 6 bij 2 CM en er is dacht ik 18 of 16 mm diep in geboord (weet neit precies....) dus 2 of 4 mm bodem (denk 4 2 is erug weinig :P )Maar koper hebben we bij een metaal handel in beverwijk gehaald en het is gevreesd door een vriend van ons, hij werkt met Race Motoren en vreesd dus ook motorblokken en dergelijke ![]() Mmaar er komt nog een rubbere ring in de bovenkant (wordt nog een klein geultje voor gevreesd) en daar komt dan een plaat lexaan op van 6 of 8 mm en daar komen dan gaten in zodat je bouten door je mobo kan doen en dan de blokjes kan vastschroeven ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik heb de blokjes ontworpen, dus ik zal ff wat uitleg gaan geven over de randen ![]() de buitenranden van de GPU blokken zijn idd errug dik, maar dat is omdat ik nog gebruik wil maken van de 4 gaten rond de core. voor de rest: een rand van 3mm tussen de kanalen vind ik niet zo héél erg veel. en in de buitenrand moet nog een rubberen ring komen, en gaten, om de plexi bovenkant te bevestigen. de plexi top wordt grooter dan het blokje, zodat deze ook meteen op de gaten van het mobo kan worden geschroeft. ![]() de bodem is wel dik, zo'n 7mm d8 ik. hier gaat nog 2mm af door lappen (zitten best dikke krassen in de blokjes) dan hou je nog 5mm over ![]() als je bedenkt dat een coldplate voor WC met TEC bij 1cm een optimale dikte heeft. vind ik m'n 5mm bodem wel netjes ![]() koper heeft namelijk amper warmte weerstand, en kan z'n warmte wel veel beter verdelen door de dikke bodem. jah, ik heb er wel over na ged8 ![]() maar ik ben nog steeds errug beniewd naar de koelprestaties ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Home-made WC blokjes: ontwerp, uitvoering & show-off | -PartyBoy- | Cooling & OC Junkies | 224 | 10-10-2004 00:42 |
| Waterchill blokjes aan te sluiten op Tygon 1/2 | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 6 | 16-02-2004 16:05 |
| [WC] koolance case i.s.m. intimidator blokjes | Talinn | Cooling & OC Junkies | 11 | 15-01-2004 20:43 |
| [WC] wie o wie kan koperen blokjes voor ons frezen? (no CNC) | -PartyBoy- | Cooling & OC Junkies | 5 | 18-02-2003 22:06 |