| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2006 Locatie: Krabbendam
| Ik vond mijn HDD best warm worden, dus ik ging ff denken en kwam tot de volgende oplossing: ![]() ![]() de keeler is d.m.v. 2 tie wraps boven de hdd bevestigt. en hij blaast de warmt van de hdd naar boven naar de top fan en de voeding het scheelde bij mij zo'n 6 a 7 graden (van 32 naar 25) Kosten 20 eurocent( ik had de casefan nog liggen) ik denk dat ik nog wat ga maken zodat de casefan rechter boven de hdd hangt
__________________ A casemodder is nothing without his multitool AMD 64 3200|1 GB Ram|Radeon X800GT|Audigy 2 ZS|80 SATA|80 PATA |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Harddisken hebben niet meer dan een fris briesje nodig, dus kan je prima met een stille fan koelen ![]() Het vervelende is dat ze zonder koeling meestal in een 'dode hoek' van je kast komen en dan gaat de warmte nogal oplopen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [VR] goedkope laptop | WatehveR | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 9-09-2007 11:41 |
| goedkope coolermaster kasten | ruthger-mod | Shop Junkies | 9 | 26-07-2006 19:01 |
| stomme goedkope fannetjes | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 4 | 1-11-2003 10:45 |
| Goedkope temp meter | Freakazoid | Area 1337 | 2 | 28-10-2003 22:49 |