| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Ik kwam een mooie site tegen en wilde deze op de Casejunkies neerzetten. Er is gek genoeg op de site niet echt een plek losse links. Vandaar dat ik hem hier maar post. Het is trouwens een site over waterkoeling. http://www.zfz.com/default.asp Ik hoop dat het niet een site is die hier vaker voorbij is gekomen, maar ik geloof het niet. Ik hoop ook dat jullie de site de moeite waarde vinden. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| volgens mij gebruikt die vent slang klemmetjes van festo als ik dat zo goed zie erg ideaal om lucht leidingen mee vast te zetten maar waterleidingen :/ het zal vast goed werken. goeie site trouwens edit hij gebruikt festo klemmetjes. de slang kan je er zo indrukken maar eruit wil niet dan moet je eerst het blauwe ringetje indrukken die dan weer kleine weerhaakjes uit de slang haalt
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
|
| « Flowmeter
|
Welke Zalman? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tutorial link | Raven | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 8-06-2003 18:52 |