| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| HEy Junkiez Heb weer ff een vraag. Ik zit te twijfelen welke fans ik boven mn radiatorga plaatsen. Ik zitte twijfelen tussen coolermaster120 mm fans met max 1200 rpm en 42,734 CFM luchtverplaatsing die redelijk goedkoop zijn en fans met meer rpm maar die zijn stukken duurder. Ik las dat de meeste wcers de fans op een lager rpm laten lopen. Ik wil dat ook doen maar zijn die coolermasters dan genoeg ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| De Cooler Master fans die geven lekker veel airflow, dit is genoeg voor een WC setup. Het is belangrijk om te kijken hoe veel CFM een fan heeft. Meestal gaat het aantal RPM gepaard met de CFM, dus hoe meer RPM is meestal ook meet CFM, maar ook vaak meer db's.Dus je zult een beetje moet wikken en wegen. Je kunt ook op Google zoeken naar reviews over de twee fans waar je het over hebt, misschien kun je aan de hand daarvan een keuze maken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ok bedankt voor je reactie. Ik probeer zoveel mogelijk dingen zelf op te zoeken maar ben al weken bezig met info verzamelen en wil deze week zoveel mogelijk spullen bestellen zodat ik op de specificaties van de onderdelen mn case verder kan bouwen. |
| | |