| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Ik ben van plan mijn radiator aan de onderkant van de bovenkant te bevistigen met daar tussen de fans. Maar ik zou toch ook graag een fan guard hebben kwestie van "veiligheid", ik nu de AC Ryan Meshx fan guard 120 x 120 mm. - zwart te nemen maar mijn vraag is gaat deze deze de blaaskracht van de fan niet verhinderen? Zouden jullie deze fan guard tussen de fan en bovenkant zetten of op de bovenkant? MVG, Olivier |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Persoonlijk zou ik ze bovenop de kast zetten, dan zien ze er het beste uit. De blaaskracht zullen ze allicht wat verminderen, want je zult altijd wat luchtweerstand meer hebben dan als er niks op zit. Maar het valt volgens mij wel redelijk mee. Niet zoveel dat je er zorgen over moet gaan maken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zwart AC ryan Plexi | marbiam | Shop Junkies | 4 | 15-09-2006 15:09 |
| Fan-guard op fan | loekkie112 | Cooling & OC Junkies | 13 | 22-06-2006 08:34 |
| AC Ryan Meshx | eXistenZ | News & Review Junkies | 18 | 31-08-2005 08:52 |