| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2005
| heej ik wil graag overclocken maar ik heb een probleempje als ik overclock dan krijg ik probleme met mn sata hij word zeer instabiel en kan zelfs niet meer werken hebbe jullie misschien een tip voor me of een luek linkje ofzo ? thnx rompestomper ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mocht je hem nogn iet gelezen hebben: Rough Guide to AMD Overclocking
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Zou je dit even willen doornemen? En als je SATA instabel wordt dan moet je inderdaad je PCI/AGP locken, als je dat al gedaan hebt dan moet je je Vcore iets verhogen. Dit staat ook allemaal in de tutorial die al in dit topic is gepost. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sempron OC | assasin | Cooling & OC Junkies | 16 | 3-04-2006 14:37 |
| AMD sempron 2500 oc | sandro | Cooling & OC Junkies | 18 | 2-04-2005 17:10 |
| AMD sempron en Asus A7V880 G-LAN/SATA/W-sl .??. | LinuXvsWindowS | Hardware Junkies | 6 | 12-11-2004 20:01 |
| HD in houd van sata naar sata raid verplaatsen. | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 11-03-2004 17:05 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:43 |