| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Ik heb afgelopen week mijn WC erin gezet, alles loopt soepel enz. Maar, nou zitten er 2 slagen tegen de rand van mijn VGA, Nu wilde ik vragen of dit problemen zou kunnnen geven, i.v.m smelten? Het zijn overigens cyliconen slangen van TT Bigwater Thanks in advance! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zo heet word je videokaart niet, er zullen echt geen slangen gaan smelten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De slangen zullen niet gaan smelten, zelfs al hangen ze tegen iets heets aan. Ik herinner me van natuurkunde een expiriment met een simpel boterhamzakje gevuld met water en een lucifer :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Guide tegen spyware, trojans en hijackers | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 7-03-2005 14:34 |
| 19" CRT tegen de grond gooien..... | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 22-10-2004 17:59 |
| wat te doen tegen EMI straling? | QuincMan | Elektronica Junkies | 42 | 2-01-2004 10:31 |
| Argumenten tégen een router en vóór een PC als server | the widow maker | Hardware Junkies | 21 | 25-09-2003 22:12 |