| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik heb hier een PIV 2.4, en ik kom er net achter, dat de cpu heeeel raar met pasta word besmeurt, een klein stukje vanaf het midden zit geen pasta, en de rest is besmeurt, daar wil ik dus van af, maar ik wou ff weten of ik hem gewoon kan lappen met papier (die CPU dus)
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik denk dat je heatspreader inderdaad krom is.. dus kan je hem het beste lappen. Of de hele heatspreader er af snijden, maar da's die-hard werk ![]() Let wel op: een CPU is erg gevoelig voor statische elektriciteit. En als je gaat lappen beweeg je veel heen en weer, dus wek je een flinke statische lading op. Jezelf goed aarden dus (met een koperdraad of ESD-polsban aan de verwarming of een geaard stopcontact)!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kieren rond drivebay's | McDanger | Casemod Junkies | 6 | 27-04-2006 07:25 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 17:34 |
| [Photoshop] Zwarte rand rond tekst | twan | Software Junkies | 2 | 31-05-2003 14:33 |