| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Hey ik heb een Aerocool Baydream(stacker imitatie) case bestel. Deze case heeft heel goede reviews en veel ruimte. En deze case is BTX compatibel net als een coolermaster stacker. Het moederbord is onedrsteboven geplaatst(zoals btx) Maar hierdoor komt de VGA ergens in een dode hoek te liggen waar geen airflow is hoe krijg ik hier een goede airflow(exhaust).De beste optie zou een topfan maken maar dat doe ik liever niet. En een andere vga coolerwil ik ivm garantie ook niet. Hier een foto van de case. In mijn case komt vanvoor nog een extra 120mm,een 550w LC POWER SILENT GIANT 14cm , ACRYAN mesh kit, roundcables dus de airflow voor andere onderdelen gaat subliem zijn. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Een topic van 2 maanden oud kicken met zo'n offtopic vraag is niet de bedoeling. In zo'n geval kan je de betreffende persoon een PM of een mailtje sturen. Het topic gaat daarom dicht. Mocht de topicstarter nog vragen over dit onderwerp hebben, dan kan die mij of Masterslave een PM sturen om het topic weer te openen. Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 939 koeling op am2 | Juggernaught | Hardware Junkies | 2 | 21-01-2007 16:10 |
| x800pro Vivo -> X800xt pe | performa | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-01-2006 21:01 |
| x800pro probleempje :| | ikbenjoost | Hardware Junkies | 40 | 4-03-2005 12:44 |
| VGA koeling | Gijs | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-10-2004 22:24 |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |