| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Hey cj, Ik ben al een tijdje bezig met overclocken, en dat lukt aardig.. Nu heb k mijn fsb zo hoog mogelijk gezet, maar nu wil k ook nog mijn multiplier omhoog rammen, alleen kan ik nergens in mijn bios de multiplier vinden Ik heb al gegoogled, alles afgezocht in mijn bios, en ook de Rough Guide to AMD Overclocking, maar kan het gewoon niet vinden, staat het mischien onder een andere naam ofzow?? Ik heb een Shuttle MN31 moederbord en een Pheonix-Award bios v6.00PG. Alvast bedankt.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Om je multiplier aan te kunnen passen zul je eerst zeker moeten weten dat ook je processor dit toelaat. Je processor dient dus zogenaamd unlocked te zijn. Niet elke BIOS staat overigens toe dat de Multiplier uberhaupt kan worden veranderd. Dus het kan best zijn dat het helemaal niet mogelijk is bij jouw Shuttle mammaplank.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Op een gegeven moment heb je gewoon je max bereikt en zul je echt niet verder komen... Als je echt zo graag sneller wilt, koop dan een snellere processor en beter moederbord of investeer in betere koeling. Anders zul je toch echt vrede moeten hebben met je huidige resultaat.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat ie stabiel blijft bij een hogere FSB.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Weet je zeker dat je de Rough Guide to AMD overclocking goed hebt gelezen?!? Daar staan dit soort dingen nl. allemaal in vermeld.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| « pwnd!
|
switch vraagje » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [OC] multiplier gelockt? | Corally | Cooling & OC Junkies | 3 | 6-07-2006 11:28 |
| Multiplier lock | Korpo | Cooling & OC Junkies | 6 | 3-10-2004 21:47 |
| CPU Ratio ? Multiplier ? van x13 naar x14 | Bish | Cooling & OC Junkies | 4 | 20-04-2004 08:40 |
| Multiplier softwarematig opvoeren? | Ice T | Cooling & OC Junkies | 22 | 13-12-2003 19:57 |
| Multiplier werkt niet? | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 3 | 28-05-2003 22:50 |