| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2005
| Hoj ik heb men 3200+ 64 bit venice overklockt van 2.01 naar 2.40 nu ik ben hier fier op ![]() nu tis de originele koeler ik heb nu een vraag als ge een goede koeling hebt waterkoeling bv. gaat u pc hiervan niet sneller stuk prossesor doorgebrand ofzo??? of jah ik weet het niet normaal kan dat niet als je goede koeling hebt ma gaat de CPU sneller kracht verlieze en stukgaan??? tnx Pwnd! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Vraag het eens aan google, of kijk eens bij de waterkoeling faq http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=1870 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Graag even dit doornemen, anders ben ik genoodzaakt om dit topic een slot op te gooien. Door over te klokken gaat je CPU niet stuk, tenzij je 2 volt erdoor heen ramt natuurlijk. ![]() Zoals Pureoptical al zegt: Overklokken is meer warmte, dus dien je beter te koelen, waterkoeling is stil en zeer effectief, maar een goede CPU koeler kan ook. Neem anders de FAQ even door van Cooling & Overclocking Junkies en kijk een in de waterkoeling FAQ. Als je verder nog vragen hebt dan kun je ze hier stellen natuurlijk. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Amd Athlon XP 3200+ 400FSB | rietveld | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 18-11-2007 12:03 |
| AMD Athlon 3200+ Overklokken | Jordi | Cooling & OC Junkies | 17 | 20-12-2005 21:22 |