| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb laatst de Zalman CNPS7000-Cu gekocht en nou heb ik met mijn domme hoofd niet stilgestaan bij het feit dat dit geen socket 462 koeler is. Mijn Athlon 2700+ wil nog wel eens boven de 50 graden uit komen met zijn standaard 60mm koelertje. Daar zoek ik dus een degelijke vervanger voor. Suggesties?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| clip vervangen is al geprobeerd door iemand (stond op zo'n review site) koop een Coolermaster Aero7, HSV-V81 of HAC-V81. die koelen erg goed, voor een heel erg redelijke prijs (HAC-V81 maar 12 meuro @ mycom) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Geprobeerd maar niet gelukt. Misschien kan je een eigen brouwseltje maken met lijm + koelpasta, dan blijft die ook wel vastzitten ![]()
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Die 7000 lijkt me toch een tikkie zwaar voor een AMD-core en de socket. Denk dat als je hem goed vastlijmt op je core (en deze niet afbrokkelt), je zo je proc uit de socket trekt...
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: Geldermalsen
| Ik zou als ik jouw was eens kijken naar een Thermalright koeler, en dan specifiek de 800(U) of de 900(U) Die in combinatie met een 80x80 of een 92x92 fan is super, ze koelen heel erg goed en maken, afhankelijk van de fan, weinig herrie Kijk bij de U-versies wel even op de site van thermaltake of hij op je moederbord past, de SLK800 past op ieder moederbord garanderen ze. http://www.thermalright.com |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
De koeler zat met een klem op de socket, het plastic deel was met CPU zo van het mobo gedonderd, de pinnetjes van in de socket zaten nog wel gewoon op het mobo.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Ik doe het maar even in dit topic, gaat toch bijna over hetzelfde: Als ik een keuze moet maken tussen de Thermalright SLK 900U of de welbekende Swiftech 462+, wat zou dan de beste keuze zijn? Ik heb een lichte voorkeur voor de Thermalright omdat daar een 92mm Fan op kan.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| van Socket 423 naar Socket 478 | Acrylic_MoD | Hardware Junkies | 16 | 22-08-2003 23:50 |
| cooler voor socket 478 procc | The Pimp | Cooling & OC Junkies | 7 | 5-01-2003 14:47 |