| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Wie kan voor mijn voeding een voltmod regelen ? voeding : QTEC 550 Watt wat moet er gebeuren ? De +5 volt lijn moet ongeveer 0.15 omhoog.. zodat ik eindelijk mijn XP1700+ processor stabiel en full stressed op 2500 Mhz. kan laten lopen... ;-) Situatie is nu dat mijn voeding wel mijn processor (XP1700+ Tbred B) op 2300 Mhz. wiol houden, maar hoger dan is hij full stressed niet happy.. De 5 volt lijn vliegt dan onder de 4,73 volt en dan gaat de PC uit zichzelf uit.... Systeem : Epox 8RDA+, 2x 256 MB RAM Pc3200 Samsung, XP1700+, Radeon 8500LE, 2x CD, 2xHDD, modem en waterkoelingsshit. Misschien is dit trouwens ook te proberen... (ziet eruit als een Abit KR7A mobo met een 5 Volt mod...) ![]() |
|
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Zo, jij hebt blijkbaar nog nooit last gehad van een spontane steekvlam uit een oude voeding! Wat een stof nest man, niet normaal! [edit] Hij bedoelt de 5volt lijn van de voeding en niet de VCore van zn CPU [/edit] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| als je het weet wil ik het ook weten voor me 400 :P die moet hogere 5 en 12 want mijn pc start niet meer goed als ik me Vcore met 0.050 verhoog en hem 1 gig OC word 45 graden dan heb ik getest met voeding van maat
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [OC] hulp bij ati radeon 7500 voltmod. | squid | Cooling & OC Junkies | 0 | 31-01-2004 23:16 |
| PSU voltmod. | amd | Cooling & OC Junkies | 12 | 1-11-2003 15:18 |
| Voltmod voor GeForce2 | TreboR | Cooling & OC Junkies | 18 | 6-08-2003 23:42 |