| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Ik heb een X800XT PE. Die wil ik gaan watercoolen, alleen de GPU wordt gecoold door het water (astek blokje).Is het verstandig om die VGA heatskinks van zalman op het geheugen te doen? Ik wil er wel mee gaan OC'en (niet zo zwaar maar gewoon een klein beetje van 520 naar 570 voor de core. Geheugen weet ik nog niet.) Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Normaal heb je luchtstroom langs de rest van je componenten door de luchtkoeling, met een waterblok heb je helemaal geen luchtstroom meer langs die componenten, een casefan in de buurt is dus wel aan te raden, die blokjes heb je dan meteen ook weer meer aan.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Mja. Ik heb aan de voorkant fans zitten. Alleen aan de achter kant zitten gaten dat zal denk wel voor een kleine stroom moeten zorgen. Heb net de blokjes gehaalt nu wachten tot de window stickers binnen zijn en overbouwen maar.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Ik heb ook een asetek blokje op mijn 6800 gt zitten, maar nu word mijn geheugen wel heel warm. Ik heb gewoon een normaal koelblok erop zitten. Dus een vrij grote. De vcore kan ik wel lekker overklokken maar het geheugen opeens veel minder want dan krijg ik arti's omdat ze te heet worden. Dus ik zou eigenlijk aanraden om er een te nemen die heel je grafische kaart bedekt. Want je denkt dat het geheugen niet warm wordt, maar dat is gewoon echt niet waar. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Watercooling set | Enigma^ | Cooling & OC Junkies | 14 | 25-02-2006 21:43 |
| x800pro Vivo -> X800xt pe | performa | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-01-2006 21:01 |
| x800xt-pe + directx spellen = low fps | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 15 | 8-10-2004 15:55 |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |
| Watercooling set | CaseModXXL | Cooling & OC Junkies | 4 | 28-04-2004 11:44 |