| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Ik had een vraag mijn FX5600 is nu 61 graden. Nu is de vraag wordt een 6800 warmer? Zo ja is het verstandig om een radiator van 1x120MM na de cpu te doen en dan de vga? Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| 61 graden met waterkoeling of zonder? Met waterkoeling is dit veel, en zonder is het normaal en een 6800 zal iets warmer zijn maar niet veel. En de CPU temp. is belangrijker dan de VGA dus gewoon de rad voor de CPU houden... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Brantje, ik kan haast wel gokken dat een energiekanon als een 6800 die 2 dedicated molexen moet hebben warmer word als een kaartje die dat niet heeft. Hoe je je waterkoeling moet settuppen staat duidelijk in de FAQ beschreven, lees die maar ff (Ik kan het wel overtypen maar waarom zou ik als het in de FAQ staat )
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| 61 graden met waterkoeling is aardig warm. Ik weet niet wat je setup is, maar volgens mij moet je nog is goed kijken of je koelblok er wel goed op zit. Als je een andere kaart neemt, moet je ook een ander blok nemen. Deze zal wel iets beter koelen dan je oude, maar wat warmer wordt hij wel. Vertel eerst is wat je hardware en setup is, dat beoordeelt wat makkelijker. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Ik zit nu nog @ luchtkoeling. Maar waarschijnlijk komt er een nieuwe kaart in: 6800. En dan met dit blokje: Asetek VGA Cooler VGA02/P1 Alleen ik graag me af of hij er op kan. Mzzl brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste mod, maar wel een paar vragen | breakskater | Casemod Junkies | 17 | 9-04-2007 11:06 |
| een paar beginners vragen | r-racer | Casemod Junkies | 12 | 23-03-2006 19:23 |
| Voorstellen en een paar vragen | Junkie | Cooling & OC Junkies | 5 | 8-07-2005 09:58 |
| Een paar vragen. | brantje | Hardware Junkies | 7 | 4-01-2005 12:29 |
| paar vragen over geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 9 | 22-04-2004 22:22 |