| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2005 Locatie: Zwolle
| Hallo, ik heb een klein probleempje, zouden jullie mij daarbij miscien kunnen helpen?? Ik heb een Packard Bell iMedia 5800i RW, op 800 MHz, maar ik kan m niet overklokken... Er staat nergens een funcie die ook maar iets te maken heeft met mijn FSB, e.d... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Beter gezegd, het is gewoon niet mogelijk dacht ik. Een HP of PB of Dell loopt (meestal) perfect out of the box, maar je moet er ook niks aan willen veranderen. Daarom hebben scholen / bibliotheken / bedrijven ook vaak deze merken. (Om het perfecte lopen, niet om het niet kunnen veranderen van hw configuraties enz ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Naar mijn weten is bij een PB de functie voor het veranderen van de FSB of Multiplyer verwijderd in de bios. Op deze manier is overklokken dus ook niet mogelijk. Wat je wel zou kunnen overklokken is je grafische kaart. Maak hierbij gebruik van het programma Rivatuner. Deze is te vinden in de download sectie op deze site. Misschien zijn er ook programma's waarmee je softwarematig je FSB of multiplyer kan aanpassen, maar dit zou ik zelf niet weten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Op internet kun je vast wel een bios met alle functies vinden die je over je huidige kunt flashen, maar hier zijn wel risico's aan verbonden. Raadpleeg google maar eens als je je hiermee bezig zou willen gaan houden. |
| | |
|
| « P IV oc'en
|
waterkoeling shop » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TK. 17 inch pacard bell tft monitor | creeper89 | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 31-08-2007 14:51 |
| Packerd Bell start voor geen mogelijkheid op | DJKroon | Hardware Junkies | 10 | 24-01-2005 17:16 |