| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2005 Locatie: heerlen
| Hi ik heb een vga kaar 9800 pro ik heb hem omgeflashed naar xt ATI RADEON 9800 XT 454 MHz / 380 MHz Nu wou ik dus de core en het geheugen nog hoger krijgen (atitool), dus heb ik de nieuwe zalman vf 700 voledig koper gekocht, (echt een aanrader een vriend heeft die van mij nu erop) maaja ik had hem dus bij mij erop gedaan, en was opeens mijn vga na de klote, je ziet wel nog wat, maar je ziet allemaal artifacts, en als je een game gaat spelen is het helemaal erg. Wat ik al heb geprobeerd is terugflashen en terug klokken, maaja haalt niks uit, het ziet ernaar uit dat het permanent is Wat ik wel erbij moet zeggen is dat ik een beetje veel koelpasta gebruikt heb, dus is iets naast gegaan, maaia kweet nie of dat erg is?? Ik hoop wat tips te krijgen, meschien is het bekend voor iemand??? Anders durf ik nooit meer een andere koeling op me vga te zetten Of cpu want die wou ik ook gaan doen. :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik zou je koeler er af halen, en die vriend er even bij halen. Die heeft zo'n koeler in zijn pc ook werkend gekregen, dus kan die et ook bij jou. Ik denk namelijk dat je de koeler niet goed heb gemonteerd. (Kan dit niet met zekerheid zeggen maar zo klinkt het vind ik) In ieder geval zou ik die kaart tijdelijk niet gebruiken.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Nee dat is het niet, ik weet heus wel hoe je een koeling erop moet zetten zo noop ben ik ook weer niet heb alleen wat te veel pasta gebruikt En heb de ouwe koeling weer erop en is nog het zelfde, ![]() Ik gebruik nu tijdelijk een gforce4 geval van 64mb ddr ![]() ![]() ![]() Nouja dat staat er dan, Dat ding kan counter strike 1.6 nog niet eens aan met de fusionpack erbij dan, of vice city. Maaja wat wil je voor 25 euro ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Nou ik heb dat probleem ook gehad met mijn 6800gt. En het probleem was te veel koelpasta dus een kapotten vga. En niet meet te repareeren. Maar ik had nog garantie en gezecht dat er nooit een anderen koeler op gezeten heeft Messchien moet je dat ook ff probeeren. Maar was het meteen dat die nisk deed of heeft die na de koeler nog wel wat gedaan? Want anders is die aleen maar niet goed gemonteert maar als dat in een keer was zoals bij mij dan ben ik voor 99% zeker dat die kapot is. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Het lijkt erop dat je met het verwisselen van de koeler iets aan je kaart hebt beschadigd. Haal de koeler er weer even af (wel zorgen dat je geaard bent!) en kijk of er niks aan je core is beschadigd. Is dit niet het geval, maak deze dan zorgvuldig schoon met een beetje alcohol en doe wat nieuwe koelpasta erop. De druppel moet ongeveer net zo groot zijn als een rijstkorrel. Neem daarna een oud bankpasje en verspreid hiermee de koelpasta over heel de core. Zorg dat deze helemaal bedekt is met een dun laagje. Plaats hierna de koeler er weer opnieuw op en zorg dat je hem er niet scheef op vast drukt. Hij moet overal een gelijkmatige druk hebben. Kijk daarna even of de artifacts er nog steeds zijn. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hey ik geloof dat william gelijk heeft, Ik heb orginele koelling er weer op gezet terug geklokt (had ik zoiezo al gedaan) en heb hem terug naar de winkel gebracht, maar ze konden geen nieuwe geven, hadden geen op vooraad, dus moeten ze w8ten tot ze een nieuwe krijgen of hij word gerepareerd. moes wel naar duitsland ervoor want koop altijd alles in duitsland. Maaja hij zij dus wel dat het 4 weken kon duren, dus 4 weken zonder kaart, dat is echt erg. maaja van fouten leer je zeggen ze ![]() skater wat jij zegt heb ik allemaal al geprobeerd, maar helpt niet, maar wel bedankt oor de tips, daar heb ik wel wat aan ![]() Er is meschien kans dat als ze een nieuwe voor me binnen krijgen dat ik dan met bijbetaling een andere kaart kan pakken, dat zou natuurlijk mooi zijn:P Maar weet niet wat ik moet pakken ati x800 of gforce6800 of iets anders?? maaja laat ik maar nergens van uit gaan. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Artifacts op nieuwe graka | Sendar | Hardware Junkies | 8 | 15-09-2007 12:31 |
| 9800 SE Artifacts | /Slash | Hardware Junkies | 1 | 17-12-2005 18:56 |
| ps2 kapot? | dimo | Area 1337 | 13 | 18-02-2005 11:17 |
| cpu kapot??? | darkking | Hardware Junkies | 13 | 1-05-2004 18:16 |
| hdd kapot? | GBCHEATER | Hardware Junkies | 20 | 17-01-2004 23:38 |