| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2005 Locatie: Dordrecht
| hallo ik heb een vraag omtrent de cooling voor de cpu. ik kan maar geen mooie cooling vinden in de winkels ik hem namelijk een kast met aan de zijkant een raam en ik heb z`n beetje alles vervangen zodat het er mooi uitziet maar alleen de cooling van mijn prossesor heeft de oude cooling fan er nog opzitten wat niet echt mooi is. meschien weet iemand waar ik een mooier fan kan kopen. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Allereerst welkom @ cj. Tweede... Ik zou je post even nalopen op hoofdletters, en interpunctie want anders word hij verwijderd door de spell bot En als laatste antwoord op je vraag... Kijk eens bij verschillende webshops. Wil je licht op je cooler, of wil je iets anders?
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
)
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Case cooling | snake526 | Cooling & OC Junkies | 17 | 7-07-2006 20:23 |
| Air cooling. | the-system | Cooling & OC Junkies | 12 | 9-11-2004 07:36 |
| Cooling | Cupke | Cooling & OC Junkies | 15 | 12-07-2004 09:48 |
| hdd cooling | Mr. Neo | Cooling & OC Junkies | 9 | 3-09-2003 14:37 |