| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Ik heb nu zo'n MCP 650 pompje van Swiftech gekocht alleen zie ik nu dat er plug-in fittingen voor 1/2" slangen op zitten, bestaan er ook uv blue 1/2" slangen?? Ik kan ze namelijk niet vinden op de sites die ik ken, en bestaat er anders een 1/2" to 8mm verbinding?? Ik wilde anders namelijk die 8/6 mm slangen van AquaComputer gaan gebruiken.... Ik heb wel deze kunnen vinden, alleen dat is een inschroefverbinding, kan deze dan ook voor slang naar slang gebruiken of is dat alleen voor in een pomp, radiator e.d.? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| W00t precies wat ik zocht Heb je een plaatje Insane?? Die past neem ik aan perfect op het pompje dat we hebben? En het is dan 1/2" binnendiameter en 3/4" buitendiameter? Dat staat er name;ijk niet bij... En hoe kan ik het dan met mijn Black Ice radiator oplossen, die heeft een schroefverbinding van 1.4"? Heb je ook een plaatje waarin ze werkend te zien zijn in je kast (want zo'n fabrieksfoto is natuurlijk in zijn beste conditie genomen). |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hoe is dat spul eigenlijk zonder UV-licht? Transparant, wit of de kleur waarin het oplicht?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die verloopjes zijn bij de beter gesorteerde Nederlandse koel/OC-winkels ook wel te krijgen hoor! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| « waterkoeling
|
cooling cpu » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 21:04 |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |