| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Ik zit nu al een tijdje rond te zoeken voor spullen voor mijn case mod en ik stuit nu dus op een probleempje. Ik heb eigenlijk alle hardware gevonden maar nu wou ik graag waterkoeling. Maar na 3 dagen rondsurfen kom ik tot de conclusie dat vrijwel alles van de waterkoeling groen of blauw is, en mijn plan gaat uit van rode neon. nu zag ik de volgende kits: http://www.crazypc.com/Merchant2/mer...ct_Code=938520 Het probleem van deze is dat mijn (toekomstige) kast de thermaltake lanfire is en daar slechts 3 5.5"bays zijn en daarvan wordt al een in beslag genomen door de fancontroler. dus dan heb ik nog maar 1 cd-la over. http://www.crazypc.com/Merchant2/mer...duct_Code=9380 Deze is een andere optie maar dan kom ik in de problemen met de rode neon. de slangen zijn eventueel te vervangen door rode slangen, maar er zit een blauwe led in de cpu block en een in de pomp. Weet iemand of deze leds aan en uit te schakelen zijn? Mijn vragen zijn: is het mogelijk om de leds in de pomp en waterblok uit te zetten. weet iemand nog een andere optie (zo goedkoop mogelijk ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Waarom stel je niet gewoon een setje samen met bv Asetek spullen? Voor de beginner hele leuke setjes ![]() Hier klik je je slangen in je blokken, afvullen met water en bv een rode kleurstof en gaan met die handel ![]() Spullen kan je krijgen in webwinkels als atro.nl of freezinghardware.nl
__________________ Cmodding ruled |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ten eerste, waterkoeling is niet goedkoop. Er zijn inderdaad goedkope setjes te verkrijgen maar die presteren vaak slechter dan goede luchtkoeling. Als je voor een goed systeem wilt kiezen dan zit je al vaak aan 250 euro. Mijn ervaring met deze kant en klaar setjes die je in je post noemt zijn niet al te goed. Van de twee is de thermaltake verreweg de beste. Kijk eens wat verder en kijk eens naar de instapsetjes van Asetek, Swiftech, Innovatek en Aquacomputer. Deze zijn op zich niet moeilijk te monteren en beschikken over veel betere prestaties dan de twee genoemde setjes. En je kan net zoveel rood erin verwerken als je wilt!! Topic is verhuist naar C&OC junkies.....
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| « airflow
|
1/2" UV tubing? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling | somers | Cooling & OC Junkies | 1 | 14-01-2008 20:39 |
| waterkoeling | Silver_Rain | Cooling & OC Junkies | 27 | 1-08-2006 09:43 |
| Waterkoeling | PhoenixDude | Cooling & OC Junkies | 8 | 3-02-2006 10:45 |
| [WC] Waterkoeling set | YazooWillie | Cooling & OC Junkies | 21 | 11-07-2003 00:18 |
| Waterkoeling, wat en hoe? | squid | Cooling & OC Junkies | 22 | 18-05-2003 13:05 |