| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Oi Hier is een link naar een klad tekeningetje zou iemand eens willen checken of deze airflow goed is.Nog 1 vraagje over de voeding's fan wat is het beste naar onder of naar boven blazen? [/url]http://img.photobucket.com/albums/v441/shadowwarrior89/airflow.jpg |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Over de tekening: ik snap hem niet helemaal, kan je even beschrijven wat alle fans doen en in welke kast ze komen?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Volgens mij heb je twee 80mm outtakes, één 120mm outtake, een 120mm fan op je processorkoeler en één 120mm intake. Op zich geen verkeerde opstelling. Je zult in de praktijk even moeten kijken hoe de temperaturen zich allemaal gaan verhouden tot elkaar.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| hier is uitleg over de nummering: 1: een 80mm fan die de lucht uitzuigt 2: een 80mm fan die de lucht uitzuigt 3: een chieftec 360W voeding met een fan van 120mm, over deze heb ik ook nog een vraag zou ik de voeding best ondersteboven hangen of zo laten? 4: een 120mm fan die de lucht uitzuigt 5: een zalman CNPS7700-Cu fan die blaas het zo wat in elke richting vandaar de rode rand er rond 6: een 120mm fan die de lucht aanzuigt (de fan zit juist achte de blowhole Als je het nog niet wist blauw staat voor koude lucht rood voor warme. [img] [/img] |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De voeding kan je het best laten zitten zoals ie zit, zo zuigt ie namelijk de warme lucht bij de CPU weg ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geluid en airflow | saihtam | Cooling & OC Junkies | 3 | 21-02-2007 15:44 |
| Airflow | NOOB | Cooling & OC Junkies | 10 | 11-07-2006 05:18 |
| Airflow | Dylan- | Cooling & OC Junkies | 10 | 9-02-2006 19:53 |
| AirFlow fout ????? | Raptor | Cooling & OC Junkies | 15 | 15-11-2004 21:50 |
| Hoe is de airflow het beste ? | Sephiroth | Cooling & OC Junkies | 8 | 23-03-2003 12:52 |