| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2005
| heeft er iemand ervaring met de AQUAGATE Mini R120. Ik vind het er degelijk en cool uitzien.Of kan ik beter een waterkoelingsset kopen met een nordtbridge koeler.Kun je met die set overklocken?Ik heb zelf niet echt veel verstand van overklocken maar deze is zo goedkoop dat ik eraan twijfel. meer info: hij kost € 89,- ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
*Topic gaat alleen beetje uit z'n voegen door die link...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Het zal wel aan jullie browser liggen ik zal de link wel verwijderen. Maar bij mij gaat het puur om te océn :P .Alleen ik wil wel eerst fadsoenlijke koeling hebben voordat ik eraan begin.Heb op dit moment 4extra fan's in mn kast.Er komen nog 3fans bij en ik ga nog een northbridge koeler kopen.Maar als ik het allemaal bekijk kan ik denk beter een luchtkoeler voor mn cpu kopen dan een waterkoeling. iemand tips? (Ik hoef ook geen peltiers te hebben wand dat vind ik teveel nadelen hebben) ik heb een P4 2,8ghz processor | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Voor een P4 2,8 is een Zalman 7000 CU al voldoende, die gebruik ik zelf ook, niet overclocked ofzo, nu loopt ie op 36 graden terwijl ik zit te surfen. En het is best warm in mn kamer. FYI: Hij draait op 1500 toeren op het moment, met twee 120 mm casefans (CoolerMaster) op 5 volt.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Voor het zoeken van goede koeling moet je is op zoek gaan naar reveiws van producten. Hierin staat in 99 van de 100 gevallen ook in hoe het product presteert met een overgeclockde processor. Om je alvast van 1 illusie te verlossen, de koelers waarmee je kan overclocken zijn niet goedkoop. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Is er ergens toevallig een mooi grafiekje ofzo waar zo veel mogenlijk cpu koelers op een rijdje zijn gezet.Mij lijkt me het zonde als ik een cooler ga kopen en later achterkom dat er een in dezelfde prijsklasse beter presteert. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| ![]() Ik denk dat ik uit de zalman cnps7000c4 en de thermaltake sonic tower ga kiezen.Maar welke kan ik het beste kiezen.De zalmankoeler blijft koeler op minnima maar de sonic tower heeft een headsink.Heeft de sonic daarmee het voordeel of kan ik beter de zalman nemen. http://images.planetamd64.com/phatso...onictower9.jpg de middelste is de sonic tower. en als ik de therminaltake tower neeem kan ik nog kiezen tussen 2types de: Thermaltake SilentTower (Socket A/478/754/775/939/940) en de Thermaltake Sonic Tower CL-P0071 (Socket A/478/754/775) Welke kan ik daar hetbeste van nemen de eerste is 4euro duurder. bron: http://www.planetamd64.com/lofiversi...php/t5810.html |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Net wat jij lekker vindt, die Zalman presteert kennelijk beter... Dan is er ook nog de volledig koperen variant die nog iets beter presteert, en anders resteert de nog grotere 7700 serie...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je echt wil OC'en met lucht dan denk ik dat je sowieso geen Zalman moet nemen.. het zijn prima koelers en heel erg stil, maar om te OC'en kan je beter een Swiftech of Thermalright koelblok nemen. Die worden geleverd zonder fan, dus die kan je ook zelf kiezen (stil, vliegtuigmotor of er tussenin)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Airflow & PC koeling voor mn toekomstige mod | Don Zalmrol | Cooling & OC Junkies | 4 | 29-10-2005 12:50 |
| Bolletjes voor de koeling? | Pre-Mod Fan | Cooling & OC Junkies | 9 | 21-10-2004 09:50 |
| Wat heb je nodig voor hardsolderen ? | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 17 | 28-01-2004 17:59 |
| advies voor koeling Athlon en PSU | plieshout | Cooling & OC Junkies | 17 | 1-11-2003 13:49 |
| LCD help nodig, voor een total noob... | Marx | Elektronica Junkies | 14 | 2-03-2003 14:19 |