| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 juli 2005
| Allereerst hallo, K ben Michel en begin me steeds meer te intreseren in t verbeteren van mijn pc. K heb een paar vragen, K heb een medion pc (aldi) en k zou de bestaande onderdelen graag overbouwen in een andere behuizing. Nou s mijn oog gevallen op de ''Thermaltake Shark'' nou is mijn vraag doe k hier goed aan, of kan k beter een andere behuizing kiezen? Ik wil dan ook gelijk mijn cpu watercooled maken, en dat s dus mijn 2de vraag: wat raden jullie hier aan? En als het mogelijk is mijn videokaart ook hierin mee te nemen. Budget watercooling: 250euro+/- Als jullie meer specs nodig hebben hoor k t wel, alvast bedankt michel |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Welkom op Casejunkies ! Of jij er goed aan doet om je pc over te bouwen de kast die je noemt kunnen we niet echt zeggen... Zeker uiterlijk is een kwestie van smaak en voor de kwaliteit van de kast zijn voldoende andere bronnen beschikbaar. Bijvoorbeeld Google, als je zoekt naar 'Thermaltake Shark review' Het is niet voor niets dat we in onze policy het volgende gedeelte hebben opgenomen: Citaat:
Over het algemeen is het zonder problemen mogelijk ook je videokaart en andere warmtebronnen (northbridge ?) op te nemen in je waterkoelcircuit. PS: We hechten op Casejunkies ook veel waarde aan het gebruik van hoofdletters en ABN. Het eerste doe je netjes maar er sluipen ongemerkt nog wel wat msn-achtige afkortinkjes door je post...
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 juli 2005
| Mijne excuse voor de fouten die er soms insluipen. Wat betrefd de waterkoeling lees ik over deze set ''Asetek KT12A-L30 Waterchill'' een hoop positieve reactie's. Maar hoor ook een aantal mensen die het liever zelf samen stellen uit losse componenten. Kun je me anders wat merken geven waar ik wat meer info over kan inwinnen? Ik heb de search hier ook al over gebruikt maar de topics die k tegenkwam waren ook niet echt duidelijk, Of ik heb niet goed gekeken ![]() |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2004 Locatie: limburg
| Dangerden en Swifttech zijn wel goede merken.. Swifttech heeft ook hele goede complete setjes.. Kijk maar eens op hun site...
__________________ [xtremesystems.org][AMD Athlon 3500+ Venice 0519 @ 2.8Ghz][MSI K8N Neo2 nForce 3][GeIL BH-5 DDR400 @ 1.5-2-2-5][GeIL TCCD DDR600 @ 2.5-3-3-5][GF 6800LE @ 480/1000Mhz @ 1.4V][400W Zalman PSU][Powered by www.geilusa.com] |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb de TT Shark, en geloof me, het is echt niets. Slechte afwerking en een design dat half niet klopt. Wist je dat als de deur dicht zit, je front intake geen lucht meer aan kan zuigen? Daarnaast is het alu 0.8mm dik, en dat is echt veeeel te dun. Een keer een ram op je PC en je hebt er een deuk in. Koop een kast van een goed merk zoals Chieftec. Die dingen zijn van staal gemaakt en dat is imo een betere kast.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Wij kunnen niet voor jou beslissen wat jij het mooiste vind. Hier zul je toch echt zelf over moeten beslissen. Zoek gewoon op het internet naar reviews van producten. Hier staan meestal genoeg foto's en informatie bij zodat je je een goed beeld kan vormen van het product. Voor de waterkoeling geld hetzelfde. Wat de een een goede set vindt, is voor de ander helemaal niks. De reviews op het internet geven meestal een onpartijdige beoordeling van het product, en met deze informatie kan je bij jezelf te rade gaan of hij voor jou geschikt is. Om bovengenoemde redenen gaat dit topic ook op slot. Natuurlijk kan je altijd een nieuw topic openen als je meer specifieke vragen over een kast of een waterkoelingssetje hebt. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste mod, maar wel een paar vragen | breakskater | Casemod Junkies | 17 | 9-04-2007 11:06 |
| een paar beginners vragen | r-racer | Casemod Junkies | 12 | 23-03-2006 19:23 |
| Paar Vragen over VGA en hun temps | brantje | Cooling & OC Junkies | 7 | 5-09-2005 11:19 |
| Een paar vragen. | brantje | Hardware Junkies | 7 | 4-01-2005 12:29 |
| paar vragen over geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 9 | 22-04-2004 22:22 |