| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik heb een AMD Athlon XP-M 2600+ dat is dus de mobile versie. Op een Asus A7N8X-E Deluxe moederbord. Hier wat specs van de CPU: http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/hfba0h.html Maar deze CPU kan dus op 1,45V draaien en dat zorgt weer voor minder warmte. Maar dat doet mijn mobo dus niet, hij draait nu verder @1,60V @ 11x200FSB (3200+). Maar standaard draait die dus niet @ 1,45V hoe kan ik hem op 1,45 laten draaien? Want dan is mijn pc een stuk koeler.
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Waarschijnlijk ondersteunt je moederbord geen lagere voltages, zover ik me kan herinneren, heb het mobo ook gehad.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Nog een ander vraagje, over de multiplier. Zo zit dat in de bios: http://www.hothardware.com/reviews/i...u_multiple.htm Maar dan kan die dus max op 12,5. Helemaal bovenaan staat dan bijvoorbeeld 6/13. Zoals je ook op dat plaatje ziet (9x/17x). Maar a;s ik hem daarop instel gebruikt die het linker getal als mulitplier en niet de rechter, wat moet ik dan doen om het rechter getal actief te krijgen als mulitplier?
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| De mobile versie is al geunlockt hoor ![]() Ik kan hem wel veranderen namelijk,...
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 220 volt naar 380 volt motor | inanc_gangster | Elektronica Junkies | 15 | 9-01-2004 23:23 |
| overclokken met fsb? en vcore? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 12 | 5-01-2004 23:41 |
| [OC] Vcore | Dark | Cooling & OC Junkies | 5 | 1-06-2003 20:18 |
| 5 volt is 5 volt niet meer??? | the widow maker | Elektronica Junkies | 4 | 22-05-2003 11:52 |
| Vcore & Asus P4b533 | xuk | Cooling & OC Junkies | 0 | 21-03-2003 22:08 |