| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Goede middag. In een hete maandag middag was ik met en vriend over koeling aan het praten bij intel en bij amd 64 bit. Toen mijn vader (Schaam ik niet )mijn cpu op mijn mobo plaatsen zag hij dat die 64bit anders koelt dan een gewone athlon of lager.(Ik weet niet meer precies hoe)Ik zit dus met de vraag klopt dit?En zoja koelt amd 64bit dan beter dan een Pentium 4? Alvast bedankt. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Nou een processor koelt helemaal niet. Als je over de boxed koelers heb dan koelt de intel koeler beter omdat een p4 warmer word dan een a64 en dus een beter koeler moet hebben. En misschien normaale zinnen typen? vind het een beetje moeilijk te begrijpen wat je nou eigelijk bedoelt.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Je weet nu volgens mij nog niets. Je hebt de boxed coolers van AMD en Intel, alleen op dit moment word de Pentium4 gewoon een shitload warmer dan de Amd64. Daaruit voortgaant heb je dus voor je amd-tje een minder bruute cooler nodig ![]()
__________________ Cmodding ruled |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Yep idd. Die boxed koelers van intel MOETEN wel beter zijn.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Citaat:
Ik weet het dus nu ![]() Bedankt. ![]() Edit: Klopt dit: als je 2 de zelfde coolers op een amd en intel doet is intel cooler Quote uit een msn gesprek. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
AMD geeft minder hitte af[edit] verschilt trouwens welke intel of amd je bedoelt... Een Pentium M geeft minder hitte af dan een Athlon... Een Athlon geeft juist weer flink minder warmte af dan een Pentium 4. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AMD vs Intel | Webmol | Hardware Junkies | 12 | 27-08-2006 15:26 |
| Wie gebruikt er windows 64bit op zijn 64bit processor | william | Software Junkies | 9 | 20-08-2005 12:47 |
| Wie gebruikt er windows 64bit op zijn intel 64bit processor | william | Software Junkies | 1 | 18-08-2005 13:11 |
| Amd , Ati , Intel ? | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 16 | 15-11-2003 11:20 |