| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hallo Ben net nieuw op deze forum en mijn vraag was: Is dit een goede waterkoeling voor dit systeem: -pentium 4 prescott 3,2ghz oc naar 3,5 -morge komt de graka:Gainward Ultra/2400 GS (6800 gt) dit is de waterkoeling: http://i3.photobucket.com/albums/y92...terkoeling.jpg -is dit een goed samengesteld waterkoeling? -hep ik alles? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Dit is een typisch geval van een zoekvraagje waar je via google ook wel uit komt. Zoek gewoon een paar reviews op. Verder kan je ook nog naar de site van de fabrikant gaan om te zien of deze koelblokken passen op je hardware. Verder nog wel 1 tip, ik denk persoonlijk dat 1 meter slang erg kort is voor een setup. Dit topic gaat dus op slot omdat dit goed zelf uit te zoeken is. Mocht je later problemen hebben met je systeem, dan kan je natuurlijk altijd nog aankloppen bij ons. Veel plezier in ieder geval op Casejunkies! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gebruik CaseJunkies in combinatie met Adblock | Carpento | CaseJunkies Mededelingen | 0 | 9-05-2006 11:07 |
| Kleuren combinatie Utp kabel | Boogiman | Hardware Junkies | 18 | 8-03-2004 19:19 |
| Goede airflow ? | -htvi- | Cooling & OC Junkies | 8 | 19-02-2004 17:11 |
| Goede voltages??? | Masterslave | Elektronica Junkies | 16 | 1-12-2003 08:16 |