| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Omdat meer mensen dit misschien doen wel leuk om de ervaringen te delen? Ongeveer 3 maandjes terug had ik nog een socketA moederbordje over en een XP2500+, hiermee beginnen overclocken, het nadeel van deze cpu was dat hij een gelockte mulitiplier had. Wat gelezen her en der en koos toen een maandje geleden voor een combotje van een ABIT NF7-S2 moederbord, een mobile XP 2600+ (1,92Ghz @1,45v) en 1Gig DDR PC3200 van GeiL. Nadat ik de cpu onder een zalman koeler op men moederbordje prikte kon de pret beginnen, met een pinmod welke ik vond op overclockedinside.de heb ik mijn multiplier toen ingesteld op 11,5 en ben ik stelselmatig mijn fsb en vcore gaan verhogen ![]() Resultaat mag er zijn, op lucht haal ik met gemak 2,6Ghz en op water heb ik maximaal 3,2ghz weten te halen. Momenteel draai ik hem op 2,99Ghz @ 2Volt met een mp van 11,5 en de fsb op 260Mhz. Paar screentjes om het af te maken ![]() ![]() Op lucht ![]() Op water mijn maximaal haalbare score, dit was net genoeg om een rondje pifast te draaien verder neit stabiel te krijgen...
__________________ Cmodding ruled |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 12:06 |
| CaseJunkies goes mobile | Jamba | News & Review Junkies | 14 | 14-09-2005 16:39 |
| [LOG] Project (Silent) ColorCase Alto - OC results | uJay | Casemod Junkies | 53 | 27-05-2004 09:45 |
| 2600+ barton mobile | Tannoy | Cooling & OC Junkies | 34 | 14-03-2004 03:20 |