| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo. Ik krijg zondag een koolance case. Het is deze. ![]() Ik het blauw. Alleen nu heb ik zelf een chieftec case. En ik wil het daarin gaan bouwen. Alleen nu ben ik op zoek gegaan naar foto`s van de case als de wc setup helemaal uit elkaar licht. Dus dat de radiateur los is en de pomp en het res. Ik wil dus gaan kijken alvast hoe ik het wil gaan doen. Heeft er iemand zo`n case hier of weet iemand of dit mogelijk is. Zou als iemand hier de case heeft foto`s willen plaatsen van hoe de radiateur normaal bevestigd zit. MVG black magic
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb je ook al eens wat reviews opgezocht dmv google? In de reviews staan wel een paar pics waar je wat aan kan hebben als ik dat zo snel zag. Ik denk alleen wel dat je toch het beste kunt wachten totdat je hem zelf hebt zodat je het met je eigen ogen kan zien, zelf kan gaan passen+meten etc.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Wacht gewoon even totdat je de case in huis hebt. Dan kan je zelf gaan passen en meten. Verder zijn er op internet genoeg plaatjes te vinden van dit setje los. Je kan het op plaatjes wel allemaal mooi gaan uitdenken, maar in de werkelijkheid is het toch net wat makkelijker, en je zal zien dat het net niet zo past als je zou willen. Heb nog even geduld dus totdat die kast op je modtafel staat. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koolance PC3-720 | TreboR | News & Review Junkies | 1 | 31-12-2004 15:13 |
| Koolance top | Solomon | Casemod Junkies | 3 | 16-11-2003 16:40 |
| Koolance | amd | Cooling & OC Junkies | 12 | 22-07-2003 16:55 |