| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2005
| omdat mijn pctje de laatste tijd nogal warm word, ( het installeren van een v7700cu wilde niet baten, deze medion micro ATX kast heeft gwn geen fans voor een airflow oid ) wil ik een nieuwe case gaan kopen, hebben jullie mss wat tips ? gwn een kast met een goede airflow, stille fans(kunnen altijd vervangen worden ), en een windowtje, wil er rond de 100 euro aan uitgeven, ik heb nu dus een micro ATX mobo, 3 pci slots (Waarvan een blauw :s ? zat mijn tv kaar in, die is er nu omdat anders mn vf700cu niet genoeg lucht kreeg) en een AGP slot, zat zelf te denken aan een Thermaltake Tsunami (Dream) ik hoor graag wat meningen van jullie over deze case, en eventuele suggesties voor andere cases bvd, Jeroen |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Hiervoor kun je toch het beste wat reviews van kasten lezen. Smaken verschillen nu eenmaal, dus wat jij een mooie kast vindt, kan door een ander een heel lelijke kast gevonden worden. Als je een budget van 100 euro hebt, kun je zelfs een Lian Li kast overwegen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Wij kunnen niet voor jou bepalen wat je mooi vind. Een kast kiezen is toch echt iets wat je zelf moet doen omdat jij weet wat je leuk vind. Daarom gaat deze ook op slot. Als je later een kast hebt uitgezocht en je hebt hier een specifieke vraag over dan kun je natuurlijk altijd bij ons aankloppen. Verder wil ik je er ook even op wijzen dat wij hier het gebruik van ABN inclusief leestekens en dergelijke op prijs stellen. Lees hiervoor ook even onze policy. Veel plezier op Casejunkies verder. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuwe case bouwen | robbert1108 | Casemod Junkies | 24 | 11-12-2007 16:51 |
| nieuwe case ? | gangsta_nation | Hardware Junkies | 6 | 15-07-2005 18:50 |
| Nieuwe Lian-Li case | eXistenZ | Frontpage Discussie Forum | 21 | 1-04-2005 17:48 |
| nieuwe case | GBCHEATER | Hardware Junkies | 18 | 16-02-2004 19:13 |