| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ danny: We stellen hier prijs op het gebruik van A(B)N inclusief hoofdletters. Dit komt de leesbaarheid enorm ten goede en daar is iedereen bij gebaat. Bedankt voor je moeite.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Bij Heag kan je inderdaad een phase-change unit op maat in je kast laten bouwen. Je brengt dan je kast langs, en een tijdje later kan je hem weer ophalen, met de unit ingebouwd en al. De prijs zal zo een paar honderd euro zijn, als het al niet meer is. Hiervoor zou je hem even kunnen mailen. Voor een klein beetje meer informatie over phase-change kan je trouwens even in de FAQ van Cooling & OC Junkies kijken. Veel plezier ermee, en als je iets hebt, post het dan natuurlijk! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Gevaarlijker lijkt mij niet, moeilijker wel, en duurder als het mis gaat ook niet. Je molt als je m zelf bouwt een VapoChill, als je m in laat bouwen en het gaat mis mol je ook een VapoChill. Kost volgens mij evenveel. ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod info + een vraagje | Subwoofer | Casemod Junkies | 16 | 5-04-2004 20:05 |
| n00b casemod in progress + vraagje | mantisnl | Casemod Junkies | 54 | 10-11-2003 20:27 |