| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hallo iedereen, Ik ben sterk aan het overwegen om een wc set te kopen, maar ik vroeg me af hoe die buizen dan lopen moeten? Is dit goed? Pomp - Res1 - Res2- Cpu- Ev Gpu - Rad - Pomp- Res1-Res2... Of moet dit op een specifieke volgorde? En wat voor pompje raden jullie aan, om een klein systeempje te koelen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Ik zou de radiator voor de cpu zetten, want dan haal je het laatste beetje warmte er nog uit. Als pompje heb je voldoende aan een 600 l/u pomp. Deze pompt voldoende rond. Voor meer informatie verwijs ik je naar de Casejunkies Waterkoeling FAQ. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Zorg ervoor dat het water uit je res in de intake van je pomp stroomt. Anders krijg je hetzelfde als ik eerst had en dat is dat je never nooit je hele systeem vol met water krijgt.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Parallel kan idd wel maar is niet bepaald makkelijk. Ik zou het gwn op de manier doen wat Willy zei. DIt werkt goed en is niet meteen al te moeilijk. Voor een pompje zou je eens kunnen kijken naar een Hydor L20, Eheim 1048. Dit zijn in het algemeen goede pompjes die hiervoor veel worden gebruikt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| goede pc setup ???? | fun racer | Hardware Junkies | 33 | 22-11-2007 21:54 |
| Goede setup ja of nee? | Interfico | Hardware Junkies | 17 | 23-09-2007 21:52 |
| Goede waterkoeling setup? | william | Cooling & OC Junkies | 5 | 30-08-2005 00:27 |
| WC Setup | Boogiman | Cooling & OC Junkies | 8 | 25-04-2004 16:52 |
| [wc-setup vraag] zelf wc-setup samenstellen | Tony Montana | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-04-2004 19:40 |