| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hallo iedereen, Overlaatst had ik in een iemand zijn mod, mijn oog laten vallen op zijn reservoir, de zogenaamde Aquatube, Nu vroeg ik mezelf af: Wat zijn de afmetingen van dit reservoir, en daarmee bedoel ik dat plaatje dat aan de buitenkant zit, en wat is de gangbare prijs, want ik zou er 2 moeten hebben. Ps: Ik zocht met google, alleen pics. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Hier staan enkele specs van het reservoir, daar is hij overigens ook verkrijgbaar. Voor de gangbare prijs zou je enkele pricewatches kunnen raadplegen of ff wat zoeken m.b.v google.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| « Goede Wc setup?
|
Proc. koeling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Watercooling: Reservoir | Lethal F | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-11-2007 20:33 |
| Vieze boel in aquatube. | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-06-2007 12:03 |
| reservoir | roel450 | Cooling & OC Junkies | 3 | 13-02-2006 07:25 |
| Reservoir.. | Warudin | Hardware Junkies | 2 | 4-01-2005 09:34 |
| Bay reservoir ? | Raptor | Casemod Junkies | 14 | 29-01-2004 15:32 |