| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
|
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| HIJ IS AF! De mod is eindelijk af, heb de laatste crocusvakntie er hard aan gewerkt en heb hem dus afgekregn hier wat laatste foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dit was mijn eerste mod dan, ik ben er zelf heel blij mee, maar het was wel veel hard werk. Het zal nog een tijdje duren voor er een nieuwe mod komt, maar ik heb al wel wat plannetje, maar ik heb nu een paar andere dingen die voorrang krijgen want ik heb hier nu 1.5 jaar bijna al mijn geld aan uitgegeven.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LINK BROKEN (CIP Plutonium) | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 29-04-2006 17:42 |
| [CIP] ==> The Eagles Mod <== [UPDATE: KLAAR!!!!!] | janwilliamsf1 | Casemod Project Logs | 146 | 5-04-2006 19:45 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 17:22 |
| CaseMod klaar? (Pics volgen!) | Neonracer | Casemod Junkies | 33 | 15-04-2003 21:39 |