| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2005
| Citaat:
Ik ben John uit Woerden en 19 jaar, en dit is mijn eerste post haha. | |
| | |
| | #32 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
Je moet het ruim gebruiken en veel eraf schuren.
__________________ CIP Plutonium | |||
| | |
| | #34 (permalink) |
| UPDATE 3 Het front afgemaakt.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Dankjewel voor de complimenten, en heb net mijn dremel-kloon getest en hij werkt weer perfect . Volgende keer effe rust geven omd e zoveel minuten.
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Voor de rest mooie mod, mooi dat je dat front aanpast, zo strak vind ik hem ook mooier dan het orgineel![/b]
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #39 (permalink) | ||
| Citaat:
Dat was sarcasme . Ik bedoelde gek worden van al die boutjes vastmaken. Bedankt voor het compliment.
__________________ CIP Plutonium | ||
| | |
| | #40 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
En asjeblieft! :P
__________________ "When the beat drop..." | |||
| | |
| | #41 (permalink) |
| UPDATE 4 Lang geen update maar hier is dan een kleine, heb wel veel gedaan maar niet erg productief. ![]() Achterplaat eraf gehaald voor verdere modificatie. De hele kast weer uit elkaar gehaald omdta dit toch makkelijker werkt. ![]() Ik heb een aluminium plaat op maat gezaagd voor de drivebays, en een stealth plate voor de dvd rw gemaakt. Ik zal later ook nog een plaatje voor de floppy bays zagen. ![]() Ook heb ik een powerbutton en twee ledhouders voor de power en hdd led gekocht. Ik heb de laatste tijd ook veel lopen schuren, plamuren en spuiten aan het deurtje en de het plastic van de drivebays maar met het deurtje waren er een paar tegnslagen. Maar ben hem nu opnieuw aan het spuiten en ook het drivebay plastic wordt in de komende tijd afgewerkt. To do list: 1. Drive plastic schuren, en spuiten. En het deurtje spuiten. 2. Aluminium plaat voor 120mm fan montage achter front blowhole. 3. De standaard chieftec fanmontage door schroefmontage vervangen. 4. Aluminium plaat en plexi plaat voor de bovenkant makenmet 1 120mm blowhole erin, om oude gaten op te vullen. 5. Het rechter sidepanel, bovenkant en onderkant metallic zwart spuiten. 6. Plaatje voor floppy bays afmaken. En front plaat spuiten of iets anders ermee doen (verchromen?) 7. Alles in de front aluminium plaat monteren. (lcd, fancontroller switches etc.) 8. LCD, switches en fancontroller solderen. 9. Sommige delen van binnekant herspuiten als ze gekrast zijn. 10. CCFL onder spiegel en spiegel plaatsen. 11. CCFL's in kast plaatsen. 12. DVD rw mod, schakelaar en led omrouten, stealthen en misschien spuiten. 13. Carbon folie op sommige plaatsen in de kast plakken 14. Fans sleeven, draden verlengen en sleeven. 15. PSU sleeven, draden routen. 16. Plexiglas achter sidepanel monteren. Alles dat ik vergeten ben.
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wow, ik had deze mod nog niet gezien, maar dat front is wel erg strak zo! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| FF een tip van mijn kant, als je metallic spuit doe er dan wel na het drogen een blanke lak laag over. De eerste laag er dun op nevelen en dan wachten tot die droog is. En dan de 2e dikke laag blanke lak er op, en die dan volledig laten uitharden (lees ca 7dagen) als de lak dan keihard is kan je deze mooi opboennen, met een polish auto wax bv, het mooiste is zodra je al die wazige polijst middeltjes hebt gebruikt er gewoon nog even over heen gaan met normale wax (turtle oid) vraag maar aan je pa die heeft dat vast wel en anders is dat toch niet zo duur, nu moet er wel een sidenote geplaatst worden, als je gaat polijsten verwacht spierpijn, als je nog geen spierpijn hebt is het niet goed :P, hoe langer jij boent hoe beter ![]() Zoiets bv http://www.resetter.nl/upl00d/upped/DSCN7401.JPG
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Bedankt voor de tip, er zit al blanke lak op. Maar ik weet niet over welk gedeelte je het nu hebt? Want het front ziet er idd op de foto's wazig uit maar in het echt kan ik een goede reflectie van mezelf erin zien. Polishen van de panels ga ik doen als ik klaar ben met de rest van het project. Want ik weet dat eht een heel frustrerend en uitputtend werkje is. ![]() Effe een betere foto gemaakt.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Zeer strak, maar op deze http://i3.photobucket.com/albums/y94...utonium/26.jpg foto lijkt de kast zilver/grijs, komt dat alleen door de foto of was dit in het echt ook zo? Zo ja, is dat een originele kleur of heb je hem overgespoten?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LINK BROKEN (CIP Plutonium) | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 29-04-2006 17:42 |
| [CIP] ==> The Eagles Mod <== [UPDATE: KLAAR!!!!!] | janwilliamsf1 | Casemod Project Logs | 146 | 5-04-2006 19:45 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 17:22 |
| CaseMod klaar? (Pics volgen!) | Neonracer | Casemod Junkies | 33 | 15-04-2003 21:39 |