| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Heey, Het heet "Project Dragonvirus" omdat ik dat een mooie gepaste naam vind ![]() Het begin: Het is gewoon een standaard pc van norrod: zwarte kast met grijze voorkant Mobo: ASRock K7S41GX Het begon allemaal een aantal weken geleden :P Ik zag op internet mooie computer's staan op een site, en ik kreeg zin om ook wat met me computer te doen. Ik kocht om te beginnen een stillere cpu koeler (Cooler Master CP5-8JD1F-0L) , een blauwe led-fan en een fan controler met blauwe ledjes erin. Hier zien we een foto ervan: licht aan: ![]() licht uit: ![]() Toen kwam ik erachter dat er ook nog een internet-shop bestond speciaal voor dat soort spullen :P Dus ik bestelde daar een mooie ronde window kit en een ccfl neon-balkje(blauw) Maarjah dat duurt ff voordat die bestelling binnen is. Een paar dagen later kreeg ik van een vriend te horen dat hij nog een moederboord overhad en dat ik em kon overkopen. ![]() Dus ik kocht em over en nou heb ik een mooie Asus A7N8X-E Deluxe Foto van mobo: http://img.ezguide.co.kr/spec_img/bo...eluxe-01-O.jpg Ook hoorde ik van hem dat hij nog een goeie videokaart kon regelen. Een Geforce fx 5700 LE foto van de fx 5700 LE: http://www.hitech.net.pl/images/fx57..._64bit_oem.jpg Een paar dagen later kwam me bestelling binnen. Dus ik ging weer verder knutselen en toen gebeurde het hoor, ik kreeg me window er niet in. Eerst heb ik zelf 2 uur zitten prutsen, maar het lukte niet :P Daarna kwam me stiefbroer helpen maar lukte nog steeds niet. Ik gaf het op en ik ben de volgende dag naar een computerzaakje gegaan in harlingen, we zaten daar een uur te klooien met die window maar het lukte weer niet totdat er een klant binnenkwam die ging helpen, we zaten met z'n drieen dat raam er proberen in te krijgen en uiteindelijk lukte ons het ![]() Dus mensen ik raad jullie aan als jullie nog is een window in jullie computer willen doen, om met z'n tweeen of drieen die window erin te doen (vooral als je een rond raam neemt). Resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() Update Ik ben alweer een tijdje niet meer met mijn project bezig geweest. Ik heb intussen me kabels een beetje weggewerkt en rounded cables gekocht. Ook heb ik een nieuwe videokaart (ATI Radeon 9700 pr ![]() Deze week krijg ik als het goed is nog een lcd-schermpje die in me drivebay past (4x20) Ik ben ook van plan om een spiegel op de bodem van me case te leggen om oa het licht beter te versprijden door me case. Foto's hiervan komen nog ![]() Dragonfly
__________________ Heey iedereen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2003 Locatie: tilburg
| Verwacht niet te veel van die grafische kaart. Een vriend van mij verkocht die ook en hij presteerd veel beter dan mijn oude ti 4200. Eigenlijk slechter zelfs. Ik weet niet wat je gaat doen maar als je veel gaat gamen en de nieuwste spellen kun je die misschien links laten liggen. (Ik weet niet voor hoeveel je hem kunt overkopen anders is het misschien te doen.) Ps: Maar ik vind de kast best wel vet. Nog wat raampjes erin en de kabels wegwerken en hij word dan erg mooi.
__________________ Amd 2400+ | Ati Radeon 9800 PRO | 1 GB ram | 80 GB HD | 5.1 surround sound | Aopen dvd-speler | Abit NF7-S nforce 2 | | Pentium 4 2 GHZ | Ati radeon 9600 | 512 MB ram | 160 GB HD | 2.0 sound | NEC 1300 +/- DVD-Brander| DVD-speler | 19" Monitor | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Jah, thanx, Ik heb em overgekocht en het is een fx 5700 VE ipv. fx 5700 LE Maar hij is wel ff beter dan die mx 440 ![]() Driver 3 deed het eerst niet met mx440 en nu wel (maar niet zo heel erg mooi )greetz vliegje :P
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik ben wel benieuwd naar de pics inderdaad. Je hebt wel een naam voor je mod maar het is me niet duidelijk wat je precies gaat doen, modden dus ![]() Erg mooi moederbordje heb ik ook namelijk De 5700 LE is niet echt een super VGA maar ja als jij er tevreden mee bent. Afwachtend van nieuwe pics. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Is dit een CiP of is het project klaar? In het eerste geval graag voorzien van een [CiP] tag, in het tweede geval hoort dit topic niet thuis in project logs.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Er komen nog een paar fan's in en misschien nog een mooie tribal op de zijkant van me case ![]() Dragonfly
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Topic opgeschoond en voorzien van een [CiP] tag. Het kan geen kwaad om eens naar de policy te kijken, dat maakt het posten een stuk eenvoudiger en prettiger. Succes met je CiP.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb ff url's neergezet van die "belachelijk" grote pics :P ![]() Greetz Vliegje :P
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| [quote="dragonfly"] Citaat:
Nou, met mijn systeem ziet ie er ook niet daverend uit .. ben zeer teleurgesteld in de game. Had veel mooier kunnen zijn.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Met zo'n mooi window zou het er vele malen mooier uitzien als je de kabels een beetje wegwerkt (door b.v je kabels te meshen, ide kabels vervangen voor rounde ide kabels). Suc6 ermee verder ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 16:39 |