| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Mauwmauw . Ga zo door jongen! Deze case biedt oneindig veel mogelijkheden! Laat er gewoon je meest extreme fantasieën op los en je komt er wel! (vergeet em niet in te schrijven voor het NKCM he ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| @stonestrong Die ga ik op het MB tray spuiten. En als de test slaagt met een oud vga kaartje dan kan ik ook me VGA kaart spuiten .En ja je kan die verf gewoon bij de gamma kopen. @Thadeez Dan moet ik wel op schieten. Atro ook btw zit te wachten op de spullen die ik besteld heb .Veder lief poesje :P.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Vandaag komen als het goed is de spullen binnen. Veder ga ik vandaag ff een fan regelaar maken. Die fan in het front maakt mij te veel lawaai.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2005
| Mooi gedaan, en over die wc? zit die d'r nou al in of nie? maar als je mijn mod wil bekijken zoek dan bij de gallerij naar black-ice. ik heb geen waterkoeling gebruikt omdat: 1. te duur 2. dit is nog maar een test case 3. niet echt nodig. al koud genoeg, nou moet ik 4 lagen kleren aan als ik bij m'n mod zit. oja? heeft iemand wat tips hoe je zo veel mogelijk kabels (behalve ide) weg kan werken? Gewoon langer solderen of....... greetings, casefan. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Langer maken is inderdaad een optie. Wat je ook kan doen is ze allemaal achter je mobo-tray wegstoppen. Hier is meestal genoeg ruimte achter, en dit zit ook uit het zicht. Door op de juiste plekken er gaten in te maken kunnen de kabels die erachter vandaan komen zo weinig mogelijk zichtbaar zijn. Wees creatief en ga is rustig aan de slag met je kabels, je zal zien dat je zo tot goede oplossingen komt. Hier op CJ staat het gebruik van ABN trouwens hoog in het vaandel. Zorg dus dat je post is voorzien van de juiste leestekens en hoofdletters. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| No offence, maar heb je voor het spuiten wel een primer gebruikt? Ik vind de kwaliteit van het spuitwerk nou niet echt super. Kan ook aan de foto's liggen hoor.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Primer is naar mijn mening wel degelijk nodig, dit zorg er n.l voor dat de lak beter er op hecht, betere dekking. Maar heb je de case ook goed ontvet met wasbenzine voordat je ging spuiten? Ben verder benieuwd na de vorderingen, suc6 ermee!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| The Cool Cube | Ragon | News & Review Junkies | 3 | 9-03-2005 22:33 |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Pre Modded Cube | LightStar | Casemod Junkies | 31 | 1-11-2003 19:25 |