| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Ja, omdat ik er nog geen naam voor heb (wat voor mij eigenlijk ook allemaal niet echt hoeft) heb ik hem maar Gucci_bak genoemd. Ik ben er ongeveer 2 maanden terug mee begonnen en het was de bedoeling om een low-budget eigen case te bouwen. Systeem dat erin komt: Gigabyte mobotje P4 1.6Ghz 512Mb SDRAM GforceMX 440 1x Maxtor 60Gig 1x Seagate 160Gig noname DVD speler De opzet is om een alu kubus te maken waar alles in komt, omdat ik nogal zwaar geïnspireerd ben door andere casemods lijkt de mijne misschien een ripp off maar dat maakt me niks uit. De plaatjes van men werk tot nu toe dan maar ![]() Mijn modplek ![]() Overview van hoe het er nu bij staat. De voorkant Fangrill, komt misschien nog een andere voor. Opgepoetse dvd drive, hoezo bling bling? ![]() Voorkantje, waar men usb/aanuit etc in komt ![]() Als je een vraag of opmerking hebt over hoe ik iets gedaan heb hoor ik het graag ![]() Mzzl Guus UPDATE 25-3-2005 vandaag het moederbord etc gemount ![]() Msi plankje met 512 ram, en een Boxe AthlonXP 2500+ erop, ja idd er is een systeemwijziging, trapte hier vanmorgen bijna op op zolder leuke upgrade dus ![]() Again Niets gaat boven een lekker flesje jupiler bij het modden ![]() Moederbord reeds in de case op zijn staanders ![]() Bovenkant Bovenkant in beter shot Na een hoop vijlen en snijden achterfrontje erin geplaats, past nog ook ![]() Bovenkant met alles in elkaar Bovenkant nogmaals met deksel op de doos ![]()
__________________ Cmodding ruled |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Hmm, zodra ik op je foto's klik krijg ik de melding "pagina kan niet worden weergeven..."
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Na een beetje gestaar op de kleine plaatjes denk ik dat dit toch wel een leuke mod wordt, ik herken er al een paar andere mods in, maar dat doet er niet toe, zolang je hem zelf gemaakt heb mag je er trots op zijn .Ik ben benieuwd naar de afwerking (da's naar mijn mening 50% van de casemod :P) |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Het is inderdaad jammer zo dicht op je scherm te zitten en eigenlijk nog niks te zien... Maar wel een hartstikke leuk idee! (Goh, dat ik daar nou zelf niet op ben gekomen... Oh, dat ben ik wel! :P ) Ik denk dat je rond dezelfde tijd als ik ben begonnen, dus misschien kunnen we wat van elkaar leren! Edit: je mist een 'W'tje, weet je.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Dankje. De plaatjes zijn nu gefixed. Morgen de DVD speler afmaken, deze verder oppoetsen met koperpoets, binnenkant van de case gaat binnenkort ook zo onder de doek zodat hele binnenkant 1 grote spiegel lijkt ![]()
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik neem aan dat je die platen alu om maat hebt laten zagen? En het hoeft niet per se origineel te zijn, als je er maar plezier aan beleefd en trots op je resultaat kan zijn. Die fangrill in de zijkant ziet er wel, mits hij nog wat afwerking heeft genoten, cool uit.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Die boven kant met dat fannetje komt mij bekend voor ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik hou hier wel van, de vele bouten en de fangrill geven het ding een industriële look. Toen ik de naam van het topic zag, dacht ik gelijk aan iets modieus :P Maar dit is een stoer ding ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Dankje allemaal ![]() De platen alu heb ik gewoon zelf op maat gemaakt uit 1 grote plaat, kwestie van een stanleymes en flink snijden. Als je een groef hebt kan je langs een plank het alu een paar keer buigen over die snede zodat het afbreekt ![]() Zo heb ik ook de uitsparingen voor cdrom etc gemaakt. Over de voorkant, dat stukje plexi is gewoon opgeschuurd zodat het niet meer doorzichtig is maar wel licht doorlaat, wel vet straks met blauwe licht van de fan Hier komen potmeters voor fanx in, knopje voor de cdrom lade en andere dingen ![]() Vanavond weer modden dus komen wel weer pics aan ![]()
| |
| | #12 (permalink) |
| Zo een kleine update dan maar... Vandaag de fangrill afgewerkt, de scherpe randjes weggehaald en zo strak mogelijk gevijld ![]() Ook frontje voor de dvd al op maat gemaakt, morgen mounten ![]() Fangrill voordat hij bewerkt werd. Nogmaals Weer in de case, wel een closeup dut eventuele vuiligheden zie je nog wel ![]() Frontje op maat gesneden Jahoor het pas, morgen ff mouten ![]() Dit was het voor vandaag
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| Leuke mod, lijkt wel samenvoeging van een paar mods :P wel grappig. PS: je kunt beter alle updates in de startpost plaatsen das wat makkelijker te kijken, en scheelt je weer een scroll-arm ![]() |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Maar als je nog niet eerder naar een mod heb gekeken en je moet eerst 40 pagina's doorscrollen voor alle plaatjes dan word je ook niet echt vrolijk. OT: Ik vind de case er heel mooi uit zien. Vond cubes altijd al vet maar deze vind ik nog mooier omdat ie lekker clean is en niet allemaal vage dinger erop heeft. Ga je de case ook nog een kleurtje geven?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |