| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2005 Locatie: Best
| Citaat:
![]() Maar niet denken dat ik nou mijn logo verkeerd om heb gezet om mijn pckast, maar de fangril is niet goed afgebeeld ![]() ![]() | |
| |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Image Hosted by tripod! Maar je hebt idd gelijk, het logo staat zo goed.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #50 (permalink) |
| Hey ik ben van plan om mijn fan vast te lijmen i.p.v schroeven. Ik heb van mijn stage een tube Pattex contact lijk gekregen... Hiermee zal het wel gaan toch? En is het erg als mijn Fan de lucht naar binnen blaast? i.v.m stof en al. |
| |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Gecondoleerd met je tubetje.. Als op de verpakking staat dat je plastic met metaal kan lijmen, dan zal dat wel goed gaan ja. En anders merk je het ook zo!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Wees bedacht dat je maar weinig contact oppervlak hebt bij een fan, dus het moet wel een stevige lijm zijn (ik heb geen ervaring met Pattex). En als je de case veel gaat vervoeren kan ie wel eens losraken, dus is schroeven lastiger dan?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Met de meeste lijmen blijven de meeste dingen wel vast zitten. Met siliconenkit kan je ook een fan vastzetten, maar je hebt weinig contact oppervlak op de fan dus heb je sterke lijm nodig. Met de goede lijmsoort kan je je case optillen aan de fan, maar ik denk niet dat je dat van plan bent dus zal de lijm idd wel voldoen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #54 (permalink) |
| Nou bang zijn dat hij loslaat hoef ik niet bang voor te zijn Die komt echt nooit meer los :P Ik kan idd heel me pc aan me fan optillen :P En me window komt ook nooit meer van zijn leven los En die klodder op me nieuwe trui ook nie denk ik ![]() |
| |
| | #55 (permalink) | |
| Citaat:
en mijn pc komt in geen jaren van zijn plaats dus :P | |
| |
| | #58 (permalink) | |
| Citaat:
.Maar nee ik zit niet op het heerbeeck heb ik wel op gezeten...ik doe Metaalbewerking op het ROC in eindhoven altijd makkelijk voor een pc modder ![]() | |
| |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 13 | 19-11-2003 02:35 |
| [BNN] Atomic kiten in Top of the Pops | Fleppuhstein | Area 1337 | 8 | 29-01-2003 16:21 |