| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2005 Locatie: Best
| Zoo net even naar de Karwei geweest .2 mm plexi 100x50 10,68 euro. Daar kan ik wel 3 x me kast uithalen ![]() Ik heb het gezaagd met een decoupeerzaag(sjonge wat een rotzooi geeft dat zeg, blijft overal aanzitten :P ) Ik heb het met waterproof schuurpapier(korrel 400) geschuurt en het ziet er goed uit. Zodra ik een foto heb zal ik hem posten... Met welke lijm/kit kan ik het plexiglas het beste vastzetten? Nu is het tijd voot NEON , mijn keuze staat vast...groene neon![]() een vriend van me handelt in casemod spullen dus als de neon niet bevalt breng ik hem gewoon trug...Ook van de neon zal ik foto's plaatsten maar de camera is momenteel met mijn vader naar Singapore :P |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ikzelf heb mn window vastgezet met dubbelzijdig plakband, door sommigen word dit afgeraden, maar kheb dr nog nooit prblemen mee gehad. ![]() Gewoon echte (flexa?) dubbelzijdig plakband gebruiken, zit supervast. Anderen gebruiken zelf liever KIT, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() Ik zou zo fijn mogelijk schuurpapier proberen, korrel 800-1600 als het mogelijk is | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Ja met webcam maar ik heb geen site om de pics op te zetten. En photobucket herkent mijn webcam pics niet Hmm krijg je met dubbelzijdige tape geen spleet tussen je case en glas? Ik dacht meer aan kit of 2 componentenlijm. |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Plexi kan je toch verbinden met chloroform, of herinner ik mij dat verkeerd?
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #24 (permalink) |
| Hey. Ik heb net net 1 neon buis en 1 fan(doorzichtige omhuizing met 4 groene LED's) gekocht (beide groen).Het aansluiten is geen probleem maar....Ik zit met een vraagje...mischien heel dom maar hoe zet ik nou zon fan in mijn kast? Moet ik een rond gat zagen of vierkant? Het mooiste zou ik vinden een een rond gat...maar hou krijg ik dan die omhuizing door het gat? Waarschijnlijk is de oplossing of de manier van doen erg simpel maar dit is mijn eerste mod en er zit geen instructieboekje bij de fan. Dus als iemand mij het kan vetellen...GRAAG ![]() |
| |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Je kan inderdaad een rond gat maken en daar dan vier gaatjes omheen voor de schroefjes. Bij download junkies staan wel sjablonen. Iedereen moet een keer beginnen!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 15:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 13 | 19-11-2003 03:35 |
| [BNN] Atomic kiten in Top of the Pops | Fleppuhstein | Area 1337 | 8 | 29-01-2003 17:21 |