| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
T'is niet mijn stijl mod, en het lijkt wat willekeurig vervaardigd maar het kan zeker wat worden. 6 fans lijkt mij wat veel maar dat kan een keuze zijn. Ik zou zeggen, laat alle stuurlui aan wal maar een poepie ruiken ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| W00t! Dit is nog eens een alternatieve casemod Origineel is ie zeker!Zelf hou ik meer van strakke lijnen en egale oppervlakken, maar zit ziet er toch zeker ook wel kewl uit Laat anderen maar lekker zeuren, ik vind m wel vet ![]() Nog een paar tipjes... Gebruik ander gaas, dit kippengaas is imo iets te groot en geeft een goedkope indruk. Als ik het goed zie en begrijp heb je allemaal strepen uit het metaal geslepen met de slijpschijf, waardoor t nu dus niet meet vlak is? Dan lijkt het mij wel vet als je de strepen eerst zwart spuit en daarna t zwarte weg te schuren op de plaatsten waar geen strepen zitten, zodat je dus een zilveren (polijsten is vet ) case hebt met zwarte strepen.Maybe is het een beetje overdone met verlichting? Kan ook wel aan de foto's liggen. Die ccfl moet je misschien weglaten. Ga je nog wat aan de kabels doen? Zwarte sleeving lijkt me wel vet in deze case (case wordt al zilver en je hebt geen uv dus zwarte sleeving past imo het beste). |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Is het mischien mooi om van die zwart/gele strepen op de cd spelers te doen? De case is btw best cool geworden .
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Citaat:
| |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Persoonlijk vind ik het een lelijke mod. Toen ik begon met lezen had ik het idee dat het wel mooi kon worden totdat ik die plaatjes zag waarbij alles helemaal scheef is. Als je traanplaat samen met bv roestverf had gebruikt had je denk ik een heel mooi effect kunnen berijken. Goed het kost wel tijd en geld maar IMHO ben je op de huidige staat van je case ook snel uitgekeken.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Industrial Demolition (06-05-2008) | Demoniac | Casemod Project Logs | 75 | 11-05-2008 21:01 |
| [LOG] Chemical Industrial | _ferry_ | Casemod Junkies | 35 | 7-07-2007 18:22 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |