| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Je case van het balkon gooien is ook ghetto, past misschien wel goed bij je stijl. BTW, is dat nou watervaste marker op je kist? Doet me denken aan Pokemon, had die roze ballon ook altijd zon microfoon/stift waarmee ze alles onderkraste. |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 februari 2005
| Citaat:
is met slijpschijf bewerkt, en inmiddels is de hele case ontdaan van de verf, en geheel metaal dusz, en als jij graag je pc van het balkon gooit doe jij dat maar lekker, respect man. GreetZ Raver
__________________ ØÑΓỳ GóĐ çáŊ ĵúđĝę MЗ | |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
Heb al iets verzonnen, zal kijken of het gaat lukken en dan komen er weer wat pics aan ![]() Greetz Raver
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik vind het zelf niet mooi. Ik vind het er te eenvoudig uitzien. En dan bedoel ik dat het lijkt alsof je wat alu folie op de kast hebt geplakt. Maar ja, ik hoef er dan weer niet tegen aan te kijken! ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Het is iig wel beter dan die eerste foto's. Als ik jou was, zou ik traanplaat of ziets op de zijkant zetten. Dan is het nog steeds 'industrieel' maar ook meteen wat minder chaotisch. Wat betreft de voorkant, dat gaas vind ik niet mooi. Misschien zou je beter geperforeerd metaal kunnen gebruiken. En natuurlijk even de randjes afwerken. Dit is hoe ik het zou doen, dus niet zeuren over dat hij alles zelf moet bedenken en dat ik dingen als dit niet mag posten ofzo, want ik zeg niet hoe hij het moet doen, alleen hoe ik het zou doen (damn, dat was een lange zin). |
| |
| | #30 (permalink) |
| Thanks! Daar zitten wel een paar lekkere iedeen bij aan de voorkant, dat met die gaten dat ga ik zeker doen randen afwerken natuurlijk ook. Denk dat de voorkant Zilver gaat worden met dus waar nu het gaas is nu is, dat wordt vervangen door metaal plaat met gaten erin.De traanplaten ga ik misschien gedeeltelijk aan de zijkant maken moet ik nog even bekijken. Btw, heb mijn neonbalk eindelijk goed opgehangen, hij lag eerst op de grond daarom ook zo'n teering felle foto's, nu staat die verticaal bij het moederbord in de buurt, stukken beter, en de fans behouden zo ook goed de kleur, nu zie je tenminste 3 blauwe en 3 groene fans foto's volgen...Greetz Raver
__________________ ØÑΓỳ GóĐ çáŊ ĵúđĝę MЗ |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Industrial Demolition (06-05-2008) | Demoniac | Casemod Project Logs | 75 | 11-05-2008 21:01 |
| [LOG] Chemical Industrial | _ferry_ | Casemod Junkies | 35 | 7-07-2007 18:22 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |