| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 oktober 2004
| Citaat:
Als ik zo naar jou mods kijk, draai jij je hand daar niet voor om :P Toch wel knap (en mooi ) werk wat jij levert ![]() De casemod is overigens nog niet half zo belangrijk als de lol die we hebben met het bouwen d'r van ![]() edit: misschien een beetje dan :P | |
| |
| | #19 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Natuurlijk begrijp ik dat je lol hebt tijdens het bouwen, en dat je enthousiast bent, maar zelfs op de foto’s kan je zien dat het goed past, en in dit geval zeggen foto’s meer dan woorden. ![]() edit: Bedankt voor het compliment, sucses verder met de mod en het lol maken |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2004
| Toch maar weer even een kick, om te laten zien dat Imphead en ik nogsteeds met xlox en vaultagebezig zijn. Helaas staat het wel allemaal op een laag pitje, vanwege onze school prestaties, maar we zijn wel al weer wat verder gegaan. Zo hebben we een groot gedeelte xlox in de grondverf gezet en we hebben vaultage afgetekend voor het uitzagen van de aansluitpunten. Binnenkort zullen hier foto's van te zien zien zijn Maar dus nu nog even geduld... ![]() |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
![]() | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 15:39 |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |