| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het mysterieuze kabeltje is een analoge verbinding van je CD-ROM speler direct naar de uitgang van je geluidskaart. Hierdoor kan je CD's afspelen zonder gebruik van software. ( volgens mij kan je hem al aanzetten als je in je BIOS zit) Tegenwoordig worden CD's echter digitaal uitgelezen, dus is het analoge kabeltje inderdaad vrij overbodig.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Pas je wel op met kortsluiting met de achterkant van het lcd en de ijzeren strip... (desnoods stukje plexi ertussen van een cddoosje ofzo...) Dit lijkt me namelijk niet echt safe... Verder een leuke mod, succes! |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Dit is geen probleem het ijzeren gedeelte raakt geen deel van de print enkel de zwarte druppel waar de µc onderzit, maar dat is geen probleem, mss dat ik er wel wat laagjes tape aan plak kwestie van een beetje toch te beschermen. Planning: Deze week is het wachten op de bestelde leds, ik hoop dat ik deze tegen eind deze week binnenheb anders over 2 weken pas. Voor de rest ga ik verder doen met het aansluiten van de kabels, en kan ik mijn voeding terug installeren waar ze moet zitten ![]()
__________________ Pcmodders |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project: Ronin (Update 2 januari 2006) | Thadeez | Casemod Project Logs | 68 | 30-01-2008 16:47 |
| [CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 | TriggersA31 | Casemod Project Logs | 30 | 8-10-2005 21:25 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 19:34 |
| [CIP] Wooden Dream [ Update 06-03-2005 ] | RayMan69 | Casemod Project Logs | 15 | 8-03-2005 22:48 |