| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2004 Locatie: Stuck in a box of pudding
| Hallo daar Junkies, Ik tjek deze site al geruime tijd en heb me een tijdje terug dan eindelijk geregistreerd. Nu ik opnieuw bezig was met een case dacht ik dat ik mijn werkzaamheden maar met jullie zou komen delen. Allereerst de uitleg: Een maand of 4 geleden heb ik mijn oude PC (Starshine) in een nieuw jasje gestoken (andere kast nieuw mobo, processor etc.) Dus ik heb gebruikmakend van de onderdelen in Starshine Starshine V2.0 gecreeerd. Ik ga jullie nu niet lastig vallen met de specs van die 2 systemen, maar ik ga jullie iets anders vertellen :P Starshine V2.0 is prima in orde (ik zit er nu achter) en werkt uitstekend, maar ik wil Starshine toch in ere herstellen. Daarom ga ik een andere oude 486 computer!!! modden zodat Starshine hierin geplaatst kan worden. De nieuwe PC krijgt dan de naam Black Spyder. En dan nu: DE PICS!!!! ZE ZIJN CLICKABLE!!! ![]() Ziehier Starshine in actie @ NETGAMES 2004 B (overdag) Het modwerk is redelijk simpel, beetje de hardware getuned, kast gespoten en window mod + CCFL Er zit in gat in de muis, omdat de muismod nog niet af was toendertijd <a href="http://www.gridlinestudios.net/db/Black%20Spyder/Starshine-002.jpg" target="_blank"> ![]() Closeup van het zijpaneel @ night <a href="http://www.gridlinestudios.net/db/Black%20Spyder/Starshine-003.jpg" target="_blank"> ![]() Closeup van de binnenkant @ night <a href="http://www.gridlinestudios.net/db/Black%20Spyder/Starshine-004.jpg" target="_blank"> ![]() Starshine in actie @ Netgamez 2004 B (´s nachts) Maar goed dat WAS dus starshine! Nu over naar het monster waarin starshine geplaatst word: BLACKSPYDER! De kast met backplate, voeding (AT) en wat losse zooi ![]() Closeup van de voorkant van het monster (hier heb ik wilde plannen mee) ![]() Nog een shot van Black Spyder ![]() De toegetakelde restanten van Starshine De precieze plannen voor dit project volgen later, aangezien ik er zelf ook nog niet helemaal uit ben wat ik nu precies met dit monster voor leuks ga uithalen, maar ik kan al wel vertellen dat dit een chroom/oranje/zwart kleuren combo mod wordt. Stay tuned dus! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zo'n kast heb ik ook gehad Valt best iets van te maken denk ik (![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Thumbnail] clickable | Buffalo | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 11-05-2006 12:30 |
| [CM] Black Cube² & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| [CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) | Soul__assasin | Casemod Project Logs | 29 | 6-11-2004 18:24 |
| Logitech MX1000 Midnight black pics? | uJay | Hardware Junkies | 2 | 3-09-2004 17:32 |