| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004
| Nou, aangezien ik hier verslaafd aan raak ben ik samen met een vriend van me aan de 2de casemod begonnen. Hij had nog een oude kast staan, en ik nog een oude computer in hardware liggen ![]() dus toen zijn we gaan klussen ![]() Idem, maar nu ligt de voorkant er ook bij, je ziet dat er wat is uitgesneden, daar komt nog een rooster met een groene fan achter. ![]() Deel uitgesneden van het vooraanzicht, is nu sterk verbeterd (zie vorige fot .![]() Nu 3 snij foto's, ben echt blij dat ik die dremel heb aangeschaft, echt een superhandig ding!!! ![]() ![]() ![]() ------- Vervolgens even wat credit naar een andere vriend van me, die de kast in zijn favoriete kleur heeft gespoten, black Eerste foto is met flits, tweede zie je beetje onduidelijk, maar het is de achterkant B)![]() ![]() Zo zwart izzie (niet te zien hé :P ) Toch wel handig een maat die handig is met lassen etc B) dit bakkie komt bovenop de kast (je ziet twee foto's terug die 3 gaten, daar komen koelers op, en daaroverheen komt dit bakkie, wat nog black gemaakt wordt!) Ook dank aan de Jumbo! voor het materiaal B)![]() ---- Update 1: Zondag was het weer zover, de hele dag casemodden ![]() S'ochtends om 11 uur zijn we begonnen toen zag de kast er nog zo uit: Met het bakkie erboven op wat uiteraard nog gespoten moet worden. ![]() Zoals ik al zei moest het bakje nog gespoten worden, plus een zijpaneel dat nog een laagje mocht hebben ![]() Toen werd het tijd, om de fan's te gaan installeren. Moet er even bijzeggen, dat ik dik tevreden was, toen ik ze binnenkreeg zagen er heel mooi uit. Mooi transparant. ![]() Toen het bakje eenmaal droog was, kon deze ook gemonteerd worden. Maar eerst even passen en meten: ![]() En daarna gaatjes boren. ![]() Het was nog een heel werk, om alles recht te krijgen, maar uiteindelijk is het toch gelukt. ![]() En zo ziet het er van de onderkant uit. Ow wat is het toch mooi :wub: ![]() En aan het einde van de dag zag de case er zo uit ![]() ----------------- Als je goed hebt gelezen, komt er een 2de voeding aan de zijkant aan te hangen. Deze moet er natuurlijk wel goed uitzien. Gelukkig was een vriendin van ons zo vriendelijk om haar vingertjes op te offeren ![]() ![]() en dit is het eindresultaat van de spuitactie. Ben persoonlijk niet helemaal tevreden, dus misschien dat ie overnieuw wordt gespoten. ![]() Koelers etc. zijn besteld, dus ik hoop weer snel meer foto's te posten! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Extra aankomende features
Ik doe dit project met een maat van me da gaat wat sneller ![]() |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Citaat:
![]() Volgen mij heet het 'plakband' ofzoiets. Afgezien van dat word het denk ik wel een mooie mod ! Dat bakje bovenop is wel speciaal. Succes ermee ! | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Nice hoor, ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Tipjes voor het spuiten met een mal: - handschoenen ![]() - je mal vast tapen - en heel belangrijk: In dunne laagjes spuiten
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Als de verf laag van het logo een beetje te dik is kan je het als nog met een paar lagen blanke lak ietsjes vlakker laten lijken. En een mal kan je goed in boeklon (plastic folie met een plak laagje) uitsnijden. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Project 5: MonitorMOD (veel pics) | Enterprice | Casemod Project Logs | 20 | 5-03-2005 19:11 |
| [CiP] Project Stakker 80%:) [56K warning .. lots of pics] | Youri_HL | Casemod Project Logs | 65 | 6-01-2005 14:36 |
| [CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) | Soul__assasin | Casemod Project Logs | 29 | 6-11-2004 19:24 |
| [CIP] Brantjes Case 1ste Mod [Veel Pics dus 13K3 OPGELET!] | brantje | Casemod Project Logs | 47 | 24-10-2004 17:15 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 14:00 |