| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2004
| Citaat:
![]() maar dat is een grote plaat voor op de koppen van de schapstellingen. Tenminste dat is bij ons, weet niet welke jumbo jij bedoelt, maar kan zijn dat hun nieuwere schapstellingen hebben. overigens, was die van ons dus kapot aan de onderkant en werd er niets meer mee gedaan. Dus ik netjes gevraagd of ik hem dan mocht hebben aan me baas. Resultaat mag er wezen vind ik ![]() Maar ik probeer er zo snel mogelijk weer aan te beginnen, alleen heb nu een autootje gekocht, waar het een en ander aan gerepareerd moet worden ![]() | |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
![]() (klikbaar) Ik heb van dat doorzichtig plakplastic gebruikt dat bedoeld is om boeken mee te kaften, boeklon heet het geloof ik, te koop bij de betere boekwinkel / kantoorartikelenzaak. Je knipt de gewenste vorm er uit en plakt het op (buitenste deel), net als je zelf ook hebt gedaan. Je moet wel in 1 keer goed spuiten want t plastic gaat opbollen zodra je het gespoten hebt, een 2e laag kan dus niet. Wat je ook kunt doen is hard karton of plexi gebruiken ipv papier, want dat blijft tenminste vlak liggen. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Project 5: MonitorMOD (veel pics) | Enterprice | Casemod Project Logs | 20 | 5-03-2005 18:11 |
| [CiP] Project Stakker 80%:) [56K warning .. lots of pics] | Youri_HL | Casemod Project Logs | 65 | 6-01-2005 13:36 |
| [CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) | Soul__assasin | Casemod Project Logs | 29 | 6-11-2004 18:24 |
| [CIP] Brantjes Case 1ste Mod [Veel Pics dus 13K3 OPGELET!] | brantje | Casemod Project Logs | 47 | 24-10-2004 16:15 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 13:00 |