Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 24-11-2004, 22:10   #16 (permalink)

Standaard

Lol @ vingers

en je paps zal ook wel blij zijn met z'n workmate

voor de rest mooi werk
Artix is offline  
Oud 27-11-2004, 15:32   #17 (permalink)
Ian

Standaard

Dat bakje van de jumbo, wat is het voor een ding en waar werd het bij de jumbo voor gebruikt? Ik vind het namelijk een geweldig ding. Kijken of ze die dingen hier bij de jumbo ook hebben.
Ian is offline  
Oud 27-11-2004, 17:32   #18 (permalink)
Nas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Dat bakje van de jumbo, wat is het voor een ding en waar werd het bij de jumbo voor gebruikt? Ik vind het namelijk een geweldig ding. Kijken of ze die dingen hier bij de jumbo ook hebben.
haha ja, ik werk bij de jumbo, dus dat is opzich wel handig

maar dat is een grote plaat voor op de koppen van de schapstellingen.
Tenminste dat is bij ons, weet niet welke jumbo jij bedoelt, maar kan zijn dat hun nieuwere schapstellingen hebben. overigens, was die van ons dus kapot aan de onderkant en werd er niets meer mee gedaan.
Dus ik netjes gevraagd of ik hem dan mocht hebben aan me baas.

Resultaat mag er wezen vind ik

Maar ik probeer er zo snel mogelijk weer aan te beginnen, alleen heb nu een autootje gekocht, waar het een en ander aan gerepareerd moet worden
Nas is offline  
Oud 29-11-2004, 08:34   #19 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard Re: [CIP] Dark Predator (2de project) (veel pics)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nas
Als je goed hebt gelezen, komt er een 2de voeding aan de zijkant aan te hangen.
Deze moet er natuurlijk wel goed uitzien.
Gelukkig was een vriendin van ons zo vriendelijk om haar vingertjes op te offeren
http://members.home.nl/m.nas/Casemod...predator/7.jpg
Ik heb dit ook gedaan, alleen dan anders.

(klikbaar)
Ik heb van dat doorzichtig plakplastic gebruikt dat bedoeld is om boeken mee te kaften, boeklon heet het geloof ik, te koop bij de betere boekwinkel / kantoorartikelenzaak. Je knipt de gewenste vorm er uit en plakt het op (buitenste deel), net als je zelf ook hebt gedaan. Je moet wel in 1 keer goed spuiten want t plastic gaat opbollen zodra je het gespoten hebt, een 2e laag kan dus niet.
Wat je ook kunt doen is hard karton of plexi gebruiken ipv papier, want dat blijft tenminste vlak liggen.
Koradhil is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP]Project 5: MonitorMOD (veel pics) Enterprice Casemod Project Logs 20 5-03-2005 19:11
[CiP] Project Stakker 80%:) [56K warning .. lots of pics] Youri_HL Casemod Project Logs 65 6-01-2005 14:36
[CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) Soul__assasin Casemod Project Logs 29 6-11-2004 19:24
[CIP] Brantjes Case 1ste Mod [Veel Pics dus 13K3 OPGELET!] brantje Casemod Project Logs 47 24-10-2004 17:15
[CM] Tribal Madness -> veel PICS ThaDheiz_NL Casemod Junkies 6 19-10-2004 14:00

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.