| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004
| Nou, dit is dus het verslag van mijn casemod waarmee ik op dit moment mee bezig ben. Ik ben later op casejunkies.com gekomen nadat ik al bezig was met mijn mod, waardoor het "eerste" stuk ontbreekt, namelijk het gedeelte waar ik het zij paneel uitsnijdt en het plexiglas maar eerst zal ik maar eens laten zien waarmee ik ben begonnen namelijk: ![]() je ziet het een standaard ATX kastje. omdat het eerste stuk ontbreekt zal ik maar gelijk de zijkant showen: ![]() dit was nog een hels karwei, aangezien ik toen nog geen dremel had gekocht, en met de decoupeerzaag dat "minder prettig ding" steeds kapot ging ![]() maar met een "knabbelschaar" (weet niet of dat de juiste benaming is maar een maat van me noemde het z is het achteraf nog allemaal gelukt.Nou heb het neon en de fan's laatst al besteld en dit hangt er inmiddels al in: 3x Fan en 1x die neon (2 staafjes dus )![]() ![]() Nu ben ik heel stout geweest, maar ik vond het zo geweldig!!! Ik zag hier op casejunkies een supervet idee staan met een plaatje onderin de kast met 2 planeten erlangs, dus ik ben zo vrij geweest om dit idee te lenen ![]() mooi met een laserprinter uitgeprint: ![]() Ja, zover ben ik tot nu toe eigenlijk, maar tot nu toe ziet ie er zo uit: ![]() ![]() Ik zal ff vertellen wat er nog meer aan de kast gaat gebeuren. - Donkerblauw Mettalic Gespoten. - Powercable's Sleeven - Op de bovenkant van de kast een "inkijkvenster" maken. - LCD scherm aan de bovenkant van de kast maken - Andere kleurled's voor Power en Hd - Glowfeets - Rounded IDE kabels Ik zal binnenkort weer updaten, maar ben nu ook bezig met een andere casemod samen met een maat van me. Die zal ik een dezer dagen ook posten. Oh jah: wat er in ligt is ook wel leuk om te weten: P4 3.4 Ghz 512 768 ddr-ram 120 gb hd (minpuntje )Asus X800 Pro/Tvd (mijn paradepaardje) zo dat wilde ik nog ff vermelden. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
en de rounded ide kabels liggen bij een vriend van me en die moeten nog erin gezet worden. | |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Thx voor t compliment ![]() | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Dat je niet denkt "Hee wat een leuke fan die proppen wij der ook in.", terwijl de hele kast er niet bij past omdat je al bijv andere fans er in heb zitten. Maar dat je eerst een plannetje maakt, je kast als het ware op papier ontwerpt en dan pas alle dingen doet zodat dan lijkt alsod je kast zo bedoelt was, en niet een bij elkaar geraapt zooitje is ![]() Suc6!
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
alleen het onderplaatje vond ik zo gaaf, en aangezien dat ook nog blauw was paste precies in het geheel. maar als je kunt lezen bij wat er nog moet gebeuren heb ik al een "plannetje" in mijn hoofd Toch bedankt voor de tip | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| ziet er leuk uit. Hier kan je mijn oude kast zien, lijkt er aardig op :P http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2872 |
| |
| | #14 (permalink) |
| Okay, gister de spuitbussen Donkerblauw Mettalic gehaald, en als het goed is wordt de kast maandagavond gespoten door een vriend van me. verder komen vandaag ut sleevings kitje binnen, met de shit van een andere casemod waar ik mee bezig ben. (jaja..druk baasje) Die ga ik zo ook maar eens posten ![]() maja..hopelijk vandaag: ![]() en zondag heb ik de hele dag de tijd om er mee bezig te zijn ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste case mod | casetnnoob | Casemod Project Logs | 3 | 15-08-2007 18:29 |
| mijn eerste mod | sniffysniper | Casemod Junkies | 12 | 17-05-2007 20:20 |
| Vraagjes over mijn mod (was: [CIP] Thunder) | Ni | Casemod Junkies | 20 | 27-09-2006 23:48 |
| [CiP] 19" project (mijn eerste custom case) | DJD xtreem | Casemod Project Logs | 51 | 12-11-2004 19:02 |
| Wat vinden jullie van mijn case ? ( Eerste Mod ) | Snif | Casemod Junkies | 26 | 24-02-2003 21:10 |